مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در زاهدان - خدمات سئو سایت در زاهدان

سئو سایت در زاهدان -  خدمات سئو سایت در زاهدان
سئو سایت در زاهدان - خدمات سئو سایت در زاهدان

سئو سایت در زاهدان - بهینه سازی سایت در زاهدان - انجام مدیریت حرفه ای سایت در زاهدان - هزینه و تعرفه سایت در زاهدان - خدمات سئو سایت در زاهدان - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در زاهدان

تاثیر سلامت فنی سایت بر سئو کلاه سفید

1-برای سرعت های مختلف اینترنت صفحات وب سایت را ریسپانسیو  کنید

نسخه ریسپانسیو، نسخه‌ای از وب سایت است که بر روی دستگاه‌های مختلف مانند دسکتاپ و صفحه نمایش کوچک موبایل‌ها، نمایش استاندارد و درستی به کاربر ارائه می دهد. در این تکنیک، باید نوع اینترنت دستگاه و قابل استفاده بودن صفحات سایت برای سرعت‌های مختلف اینترنت در نظر گرفته شود. 

سئو سایت در زاهدان

2-از subdomain و subfolder در سایت درست استفاده کنید

یک قاعده کلی برای سئو تکنیکال وجود دارد که بجای استفاده از subdomain از subfolder استفاده کنید. اگرچه موارد استثناء در این مورد وجود دارد و گاهی مواقع نیز نمایندگانی از گوگل اعلام کرده‌اند که این دو مدل هیچ تفاوتی با هم ندارند، اما استفاده از ساب‌فولدر بسیار رایج‌تر است و تجربه کار بر روی سایت‌های مختلف نشان داده که برای سئو مفیدتر می باشد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت زاهدان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تفاوت subdomain و subfolder 

هرگاه برای دسته‌بندی یک بخش از وبسایت مانند بلاگ، یک زیردامنه جدید ایجاد کنید از subdomain استفاده کرده‌اید و اگر به جای ایجاد یک دامنه جدید، از فولدربندی برای جداسازی یک بخش از وبسایت استفاده کنید subfolder را بکار برده اید. برخلاف استفاده از subdomain، در استفاده از ساب‌فولدرها هیچ‌ مشکلی جدی وجود نخواهد داشت. 

رعایت چند نکته در ساخت subfolder 

در ساخت ساب‌فولدرها از نام‌گذاری‌های کوتاه و مرتب‌سازی آن استفاده کنید

استفاده از این روش چند مزیت عمده خواهد داشت. اول اینکه گوگل در شناخت ساختار شاخه‌ای و آنالیز سازمان‌دهی صفحات وبسایت بسیار خوب عمل می کند. بعلاوه آدرس‌های کوتاه‌تر، بیشتر مورد پسند گوگل است و ربات‌های گوگل زیاد با جداسازی کلمات با بوسیله خط تیره و ایجاد URLهای طولانی برخورد مثبتی ندارند.

نکته سوم این است که فولدربندی محتواها و ساخت آدرس‌های مرتب و کتاه، بخصوص وقتی در یک ساب‌فولدر چندین صفحه دیگر وجود داشته باشد، بساخت یک breadcrumb کاربردی برای سایت، بسیار مفید خواهد بود. 

بهینه سازی سایت در زاهدان

3- از SSL استفاده کنید و راه‌اندازی نسخه HTTPS را بکار ببرید

معرفی یک نسخه امن https به گوگل، در مقایسه با یک نسخه غیرامن و http بسیار منطقی و هوشمندانه است. اما بهتر است با استفاده از تگ پرکاربرد و ارزشمند کننیکال (canonical) نسخه اصلی وبسایت (نسخه امن و https) را به عنوان اولین اولویت، به گوگل معرفی نمایید.

4-برای ربات های گوگل امکان دسترسی آسان  به صفحات وب سایت را فراهم کنید

از مهمترین موارد بهینه‌سازی همه جانبه کدها برای بالا بردن سرعت لود صفحات است، از بین بهینه‌سازی‌های با اهمیت، حجم تصاویر و سرعت سایت در دریافت پاسخ از سرور حائز اهمیت می باشد. با انجام این بهینه‌سازی‌ها خزنده های گوگل با سرعت بیشتری وب سایت را بررسی خواهند کرد و در نتیجه زمان کمتری برای بررسی وب سایت صرف خواهد شد و کاربران نیز از عملکرد سریع‌تر وب سایت راضی خواهند بود.

رضایت و تجربه‌ی خوشایند کاربر از وب سایت، باعث دریافت لینک، اشتراک‌گذاری توسط کاربران و رجوع مجدد به وب سایت مورد نظر می شود. 

نمایش صحیح در مرورگرهای ساده و متن محور مورد مهم بعدی است. بعضی از کدهای جاوا اسکریپت، فایل‌های فلش و سایر اسکریپت‌ها، در نمایش بر روی بعضی از مرورگرها دچار مشکل هستند ولی نمایش محتوای اصلی به ربات‌های گوگل و کاربران نباید دارای این نقطه ضعف ها باشد. وبسایت باید بتواند تمامی صفحه ها را در حالت HTML و بصورت متنی، به خوبی و با سرعت بالا بارگذاری کند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت زاهدان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

5-محتواهای کم‌ارزش، تکراری و حلقه‌های محتوایی را بررسی کنید

سه نوع محتوا وجود دارد:

محتوای کم‌ارزش یا Thin-Content : 

محتوایی که ارزشی اختصاصی‌ و پرمعنا به کاربران وب سایت ارائه نمی کند و درکل  برای کاربر مفید نخواهد بود.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در زاهدان

محتوای تکراری : 

محتوایی که به هر علتی در بیش از یک صفحه از وبسایت تکرار شده است. 

تله ربات‌های خزنده و حلقه‌های محتوایی : 

در بعضی موارد محتواها بنا به دلایل مختلف باعث می شوند که ربات‌ها و خزنده‌های گوگل را در یک حلقه از بی‌نهایت تکرار گیر کنند. معمولا در محتوای کم‌ارزش و تله‌ی ربات‌های خزنده بهترین راه حل، حذف آن صفحات است و راه دیگر استفاده از تگ canonical برای تعیین اولویت محتواها می باشد.

خدمات سئو سایت در زاهدان

6-از بردکرامب (breadcrumb) در وبسایت‌های با ساختار پیچیده‌ استفاده نمایید

سازمان‌دهی ساختار سایت با کمک بردکرامپ و ایجاد شرایط تازه‌ای برای ربات‌های گوگل هدف مهمی برای یادگیری بهتر وبسایت توسط ربات های گوگل است.

یکی از مهمترین مزایایbreadcrumb ، نمایش صحیح لینک‌ها در صفحه نتایج گوگل خواهد بود. این موضوع در نسخه موبایلی به دلیل کمتر بودن فضای نمایش نتایج جستجو، بسیار مهم است و برای گوگل و نیز کاربران قابل بررسی است.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت زاهدان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

7-از کدهای 404، 503 و ریدایرکت 301 به شکل صحیح استفاده کنید

کدهای وضعیت http وب سایت یا Status Codes، شرایط و وضعیت هریک از صفحات وب سایت را برای گوگل مشخص می کند. رایج ترین کدها در وب سایت‌ها  503، 301، 404، 302 و 200 می باشد.

زمانی که نیاز باشد سرور به طور موقت متوقف شود و یا باید برای چند روز تغییراتی بر روی سایت یا سرور انجام گیرد، کد 503 این شرایط را به گوگل اعلام خواهد نمود.

کد 404، از بین رفتن صفحات را به گوگل اعلام می کند. درصورتی که مقاله یا صفحه‌ای حذف شده باشد، لینکی برای آن در نتایج گوگل یا در لینک‌سازی‌های داخلی سایت هست که صفحه مورد نظر توسط گوگل ایندکس شده است، کد 404ربات‌های گوگل را متوجه تعطیل شدن آن صفحه خواهد نمود.

هزینه و تعرفه سایت در زاهدان

کد http 301، fvhd برای ریدایرکت یا انتقال دائمی یک صفحه به آدرس جدید مورد استفاده قرار می گیرد. ریدایرکت 302 نیز برای تغییر آدرس یک صفحه به صورت موقت استفاده می شود. 

بقیه صفحات وب سایت که فعالیت هستند و وضعیت متفاوتی ندارند با کد وضعیت 200 به گوگل معرفی می شوند. 

×

چطور میتونم کمکت کنم؟