مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در کرمانشاه - 09907030329

سئو سایت در کرمانشاه - 09907030329
سئو سایت در کرمانشاه - 09907030329

سئو سایت در کرمانشاه - بهینه سازی سایت در کرمانشاه - انجام مدیریت حرفه ای سایت در کرمانشاه - هزینه و تعرفه سایت در کرمانشاه - خدمات سئو سایت در کرمانشاه - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در کرمانشاه

سئو کلاه سیاه چیست؟

گوگل بسیار پراستفاده است و همواره باید بتواند بهترین نتایج جستجو را در اختیار کاربران خود قراردهد و این اطمینان را در آنها بوجود آورد که بدون مشکل و یا ‌تاخیر می توانند به جستجو مطلب مورد نظر خود بپردازند. این‌کار به صورت اتوماتیک بوسیله الگوریتم‌ها و یا عملیات دستی انجام می‌شود و به شناسایی و جریمه کردن افرادی که از قوانین و استراتژی‌های گوگل پیروی نمی‌کنند خواهد انجامید.

سئو سایت در کرمانشاه

بهینه سازی موتورهای جستجو با زیر پا گذاشتن این اصول، سئو کلاه سیاه نام گرفته است. کاربران سئو کلاه سیاه با هدف رسیدن به رتبه بالا در موتورهای جستجو (SERP)، از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت کرمانشاه همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

خطرناکترین تکنیک های سئو کلاه سیاه

هرزنامه در بخش کامنت 

یکی از روش های سئوکلاه سیاه این است که در قسمت کامنت وبسایت از لینک استفاده شود؛ البته این روزها کمتر از این روش استفاده می‌شود چون الگوریتم‌های گوگل به سرعت هر لینکی را در کامنت‌ها شناسایی می‌کند.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی (keyword stuffing)  

 Keyword stuffing تکرار بیش از حد کلمات کلیدی یک روش قدیمی و رایج برای معرفی کلمه کلیدی است. با این روش که می تواند به تکنیک‌های سئو کلاه سیاه نزدیک باشد، با تکرار یک کلمه یا عبارت خاص در متن، عنوان، توضیحات متا از ظرفیت این تکنیک منفی برای کسب رتبه در گوگل استفاده می شود ولی به راحتی توسط ربات گوگل قابل بررسی است و می‌تواند پنالتی سنگینی را باعث شود.

بهینه سازی سایت در کرمانشاه

استفاده نادرست از داده های ساختاریافته (structured data)

داده های ساختاریافته (structured data) این امکان را می‌دهد که محتوای سایت از رقبا متمایزتر باشد و در صفحه نتایج جایگاه بهتری کسب نماید. می توان به یک صفحه که پادکست، دستور غذا یا کتاب نمایش می‌دهد، داده های ساختار یافته را اضافه نمود.

اطلاعات بیشتری که باعث ترافیک بیشتر می‌شود از استراتژی‌های سئو کلاه سفید است ولی اگر این اطلاعات دست کاری شده باشد و اطلاعات نادرست برای فریب گوگل و موتور‌های جستجو استفاده شود نوعی سئوکلاه سیاه به شمار می رود.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت کرمانشاه همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تغییر مسیرهای پنهانی (Sneaky redirect)

وقتی بازدیدکنندگان سایت بعد از کلیک روی یک URL  به URL دیگری که بی‌ربط با موضوع جستجو باشد منتقل شوند، تغییر مسیر یا ریدایرکت رخ می دهد. سئو کلاه سیاه با این روش نتایج جستجو را دستکاری می‌کند تا لینک‌سازی بیشتر و در نتیجه رتبه بالاتری کبه دست آید. این تغییر مسیرها زمانی قابل قبول هستند که برای اطلاع رسانی از تغییر دامنه یا یکی کردن دو محتوا استفاده شود. در صورت شناسایی این پنهان کاری‌ها جریمه سنگینی از طرف گوگل اعمال خواهد شد.

سرقت ادبی محتوا

محتوای کپی شده یا به سرقت رفته از سایتی دیگر، یکی از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه است. گوگل محتوای اصلی را پیدا خواهد کرد و در صفحه نتایج (SERP) نشان می دهد. با این روش خیلی زود، اعتبار سایت پایین می آید و ممکن است حتی مشمول جریمه شود. توصیه می شود برای جلوگیری از پنالتی گوگل منبع مورد استفاده محتوا ذکر شود.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در کرمانشاه

محصولات رایگان در ازای لینک 

کاربران سئو کلاه سیاه برای کسب رتبه بالا در صفحه نتایج جستجو مبادله محصولات رایگان یا محصولات تخفیفی، در ازای لینک‌ها را انجام می دهند، که این بک لینک ساختگی است.

لینک سازی اسپم

یک لینک با کیفیت و مرتبط  به دامنه سایت ترافیک خوبی می دهد و همچنین به الگوریتم گوگل این هشدار را می دهد که سایت شما منبع قابل اعتمادی است. یک بک‌ لینک خوب نیز به گوگل کمک می‌کند تا وبسایت را براساس نقشه سایت جستجو کرده و ایده کلی بهتری نسبت به سایت به دست آورد و جایگاه بالاتری را در نتایج جستجو به سایت بدهد.

اما خرید لینک برخلاف اصول وبمستر گوگل است و در صورت تخلف، بر روی همان صفحات و گاهی کل سایت تاثیر منفی خواهد داشت. تکنیک استفاده از خرید بک لینک را می‌توان با اجرای دقیق نکات رپورتاژ آگهی یا بک لینک خنثی کرد تا جریمه‌های گوکل را در پی نداشته باشد.

هزینه و تعرفه سایت در کرمانشاه

لینک ها و متن پنهانی

پنهان کردن لینک و متن برای ایجاد لینک، انواع و شکل های مختلفی دارد که از تخلفات سئو کلاه سیاه به شمار می آید و عواقبی نیز در پی خواهد داشت. انواع مخفی کردن لینک‌ را می توان به این صورت برشمرد: 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت کرمانشاه همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

استفاده از فونت همرنگ بک‌گراند

پنهان کردن لینک با یک کاراکتر

پنهان کردن متن یا لینک با CSS

فونت سایز صفر 

لینک های فوتر

فوتر برای یک لینک مکان مهمی است، چون فوتر در همه صفحات وبسایت وجود دارد. اما اگر لینک‌های footer به انکر تبلیغاتی اضافه شده باشد تا باعث دستکاری نتایج جستجو شود، سئو کلاه سیاه به حساب می آید و مشمول جریمه گوگل خواهد بود.

انکر تکست

انکر باید مختصر و مربوط به هدف صفحه و به تعداد کافی و نه بیش از حد استفاده شود، در غیر این صورت به عنوان کاربر سئو کلاه سیاه شناخته شده و ممکن است سایت مورد جریمه گوگل قرارگیرد.

خدمات سئو سایت در کرمانشاه

Link farm یا مزرعه لینک

لینک فارم مجموعه ای از وب سایت‌هایی است که به یکدیگر لینک می‌دهند و با این روش تعداد لینک‌های ورودی سایت خود را افزایش می‌دهند. محتوای سایت‌هایی که در این مزرعه قرار گرفته است شبیه سایت‌های دیگر است با این تفاوت که محتوای سایت با لینک‌های نامرتبط فراوانی به سایت های تصادفی متصل می شوند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت کرمانشاه همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

شبکه‌ های خصوصی لینک سازی (PBN)

پی بی ان ها گروهی از وبسایت‌ها هستند که برای ارتقای غیر اصولی رتبه به یکدیگر لینک می‌دهند. Pbn ها طراحی شده‌اند تا با اعتباری که به دامنه می‌دهند رتبه سایت را در گوگل افزایش دهند. هر سایت PBN، به سایتی که می‌خواهد در نتایج بالاتر قرار گیرد لینک می‌دهد اما عکس فارم لینک به یکدیگر لینک نمی‌دهند.

صاحب شبکه می تواند محتوا را هرطور که بخواهد دستکاری کند و هر تعداد لینک که مایل باشد اضافه نماید تا جایگاه بهتری در نتایج کسب کند. معمولا در این تکنیک از دامنه‌های منقضی شده استفاده می‌شود. 

×

چطور میتونم کمکت کنم؟