مشاوره رایگان 09907030329
سئو سایت در تهران - 09907030329
سئو سایت در تهران - 09907030329

سئو سایت در تهران - بهینه سازی سایت در تهران - انجام مدیریت حرفه ای سایت در تهران - هزینه و تعرفه سایت در تهران - خدمات سئو سایت در تهران - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در تهران

انواع کلمات کلیدی در سئو

چگونگی استفاده از کلمات کلیدی نقش مهم و اسای در سئو سایت ایفا می کند. هرچقدر میزان اطلاعات مفید ارائه شده در سای بیشتر باشد؛ می توان در زمینه سئو و تحقیق کلمه کلیدی، بهینه تر عمل کرد. در تعریف عبارات کلیدی می توان گفت، کلمات کلیدی همان واژه هایی هستند که کاربران در انواع موتورهای جستجو می نویسند تا به نتیجه موردنظرشان دست یابند.باید در هر صفحه از سایت لیستی از  کلمات کلیدی را بکار برد تا کاربران از طریق آنها به سایت منتقل شوند.

سئو سایت در تهران

اهمیت کلمات کلیدی

کلمه کلیدی، همان چیزی است که کاربر به دنبال می گردد و باعث می شود به سایت شما وارد شود. شما باید بتوانید در موضوعات مختلف، نمونه کلمات کلیدی مرتبط به فعالیت و شغل خود را شناسایی نمایید و بر اساس آنها تولید محتوا سئو شده را انجام دهید. تحقیق و یافتن کلیدواژه های موثر، اولین گام سئو می باشد. فرآیند سئو و بهینه سازی بدون انجام این مرحله بی نتیجه است.

ابزار جستجوی کلمه کلیدی رایگان و کاربردی زیادی می توان در اینترنت یافت که با استفاده از آنها در هر زمینه ای پرجستجو ترین کلمات را نمایش می دهد.

خدمات سئو سایت در تهران

انواع کلمات کلیدی

کلمه کلیدی short tail یا کوتاه

این نوع کلمه کلیدی شامل یک یا دو کلمه است و هدف کاربر را به خوبی مشخص نمی کنند و می تواند دامنه سرچ زیادی را شامل شود. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت تهران همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

کلمه کلیدی mid tail یا متوسط

کلمات کلیدی متوسط جزئیات بیشتری از مفهوم و هدف کاربر را نشان می دهد، اما باز هم هدف اصلی نخواهد بود.

 بهینه سازی سایت در تهران

کلمه کلیدی long tail یا طولانی

هدف کاربر با استفاده از کلمه کلیدی طولانی کاملا مشخص است. این عبارت معمولا ۳ تا ۵ کلمه است و جزئیات بیشتری را بیان می کند و رقابت کمتری هم برای این نوع وجود دارد که می توان با تمرکز بر آنها به رتبه خوبی دست یافت.

6 ابزار رایگان سئو برای یافتن کلید واژه سایت

ابزار سئو چیست؟ 

تحقیق کلید واژه در سئو یک قدم اساسی است. محتوا هر چقدر ارزشمند و قوی باشد بدون بهینه سازی و هماهنگی با اصول سئو در موتورهای جستجو دیده نخواهد شد. شما باید بدانید مردم در موتورهای جستجوبیشتر در مورد چه چیزهایی مرتبط با فعالیت شما جستجو می کنند و این کار را با چه کلماتی انجام می دهند.

Keywords Everywhere

این ابزار سئو یک افزونه است که به مرورگرهای کروم و فایرفاکس اضافه می شود و داده های زیادی را از نرم افزارهای آنلاین از جمله گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجو دریافت می کند و در اختیار کاربر قرار می دهد. زمانی که یک عبارت در قسمت جستجوی گوگل وارد می شود، افزونه Keywords Everywhere داده های پایه ای و مفیدی به شما اراده می کند که می توانید این داده ها را از طریق فایل پی دی اف یا اکسل نیز دریافت نمایید.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در تهران

Tag Crowd

یکی از مهم ترین بخش ها در تحقیق کلید واژه بررسی محتوای رقبای است و ابزارهایی نظیر SEMrush و Ahrefs این کار را انجام می دهند که رایگان نیستند و ماهیانه هزینه دریافت می کنند. اما Tag Crowd رایگان است و روش کار ساده ای دارد. می توان لینک مربوط به محتوای موردنظر را در این ابزار سئو آنلاین وارد کرد تا ابر کلمات و میزان استفاده از کلیدواژه ها را به شما نمایش دهد. در این ابزار همچنین می توانید کلیدواژه های دو کلمه ای یا سه کلمه ای را هم بررسی نمایید.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت تهران همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

PinterestKeywords

دیده شدن در شبکه های اجتماعی در سئو بسیار مهم است، Pinterest   یک شبکه محبوب اشتراک گذاری عکس است و کسب و کارهای زیادی از آن استفاده می کنند. این ابزار، اطلاعات و داده های جستجو در این شبکه اجتماعی را جمع آوری می کند و رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر بدانید کدام کلید واژه ها در پینترست مهم تر هستند و بیشتر سرچ می شوند حتما بهتری کسب خواهید کرد.

Merchant Words

این ابزار برای کاربران آمازون کاربرد دارد و داده های بیش از یک میلیارد جستجو در سراسر جهان را در خود دارد. برای بهینه سازی محصولات و فروش و سئو محصولات بهترین راه استفاده این ابزار است که می توان به وسیله آن نوع جستجو و نحوه ی یافتن محصولات در آمازون را پیدا کرد. آمازون پربازدیدترین سایت فروشگاهی جهان است و این امر به دلیل قدرت سئو بالای این مجموعه می باشد.

هزینه و تعرفه سایت در تهران

Keyword Shitter

این ابزار برای نمایش کلمات کلیدی پرمصرف در حوزه های مختلف از Google Autocomplete استفاده می کند. این ابزار به این دلیل اهمیت دارد که بیشتر افراد برای جستجوی یک محصول از کلماتی که خود گوگل پیشنهاد می دهد استفاده می کنند و کل عبارت ها را تایپ نمی کنند. یعنی پیشنهادات گوگل تاثیر زیادی دارد و Keyword Shitter این کلمات را بررسی و تولید می کند و به این صورت می توان از آن ها در محتوای تولیدی وبسایت ها استفاده نمود.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت تهران همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

Guru

ابزار Guru آنلاین است و نتایج جستجو را از تمام موتورهای جستجو و همچنین فروشگاه ها جمع آوری می کند و در اختیار کاربر قرار می دهد. برای این کار باید اسم محصول مورد نظر را وارد کرد تا کلیدواژه هایی که برای پیدا کردن آن مورد استفاده قرار می گیرند به شما نشان دهد. این ابزار فقط داده ها را منتشر می کند و هیچ ترتیبی برای آن ها قرار نداده است، اما می توانید به کمک سایر ابزارها مانند Google Trend میزان اهمیت هر کلیدواژه را بررسی نمایید. آشنایی با اصطلاحاتی که غالبا در فروش محصولات استفاده می شود باعث می شود بتوان محصولات سایت را برای نمایش در موتورهای جستجو بهینه سازی نمود.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟