مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در بجنورد - سئوکاران پیشرو 09907030329

سئو سایت در بجنورد - سئوکاران پیشرو 09907030329
سئو سایت در بجنورد - سئوکاران پیشرو 09907030329

سئو سایت در بجنورد - بهینه سازی سایت در بجنورد - انجام مدیریت حرفه ای سایت در بجنورد - هزینه و تعرفه سایت در بجنورد - خدمات سئو سایت در بجنورد - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در بجنورد

تاثیرات رضایت کاربر در سئو کلاه سفید

رضایت کاربران یعنی شناسایی درست نیازهای کاربران در جستجوها و شناخت عباراتی‌ست که در موتورهای جستجو در پی آن هستند. اولین قدم در موفقیت سئو، تعیین هدف برای سایت است که پس از آن باید کاربران و مخاطبان هدف را بشناسیم و در نتیجه رضایت کاربران از سایت و مطالب آن را بررسی و رویه کار خود قرار دهیم. 

سئو سایت در بجنورد

کسب رضایت جستجوکنندگان 

جستجو در گوگل و رفتار کاربران در این موتور جستجوگر به گونه های مختلفی صورت می گیرد. بسیاری از افرادی حتی درمورد ویژگی‌های محصولی که قصد خرید آن را دارند مطمئن نیستند و امیدوارند با مراجعه به سایت های مختلف و دریافت پاسخ های کامل و مناسب به سوالاتشان، محصول دلخواه را خریداری نمایند. در این میان تعداد کمی هستند که دقیقا می دانند چه می خواهند و راحت و سریع خرید می کنند.

یک تولید کننده محتوا و یک متخصص در زمینه سئو باید بتواند تمامی سوالات مربوط به محصول ارائه شده در سایت را در ذهن خود مرور نماید و پاسخ به هرکدام را به شکل مناسبی در صفحات وب سایت قرار دهد و این به معنی درک صحیح هدف جستجوکننده.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بجنورد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

محتوایی مورد رضایت کاربران 

یک متخصص سئو برای درک بهتر خواسته‌های کاربران باید خودش به‌جای کاربران قرار دهد و دریابد کاربر در سایت مورد نظر به دنبال چیست و چه جزئیاتی از نتایج مورد نظر او خواهد بود. به این ترتیب می تواند برای بهینه کردن محتوای صفحات برنامه ریزی نماید. 

بهینه سازی سایت در بجنورد

1-اولویت های تولید محتوای مناسب

پاسخ جامع و مستند به سوال اصلی کاربر 

اگر درباره سوالاتی که یک کاربر به عنوان سوال اصلی در موتور جستجو سرچ خواهد کرد فکر کنیم می توانیم شکل مناسب صفحه را بسازیم.

پاسخ به سوالات فرعی کاربران در همان صفحه 

در مرحله دوم باید به سوالاتی که پس از سوال اصلی پیش بینی می شود پرداخت. برای یافتن این سوالها می توان از تمامی روش‌ها مانند ابزارهای سایت، محتوا، لینک‌ و مدیا برای پاسخ به سوالات کاربر استفاده نمود، کاربر نباید برای رسیدن به پاسخ سایر سوالات مرتبط، به صفحه گوگل برگردد و جستجوی دیگری انجام بدهد.

2-اثبات ارزشمندی سایت به گوگل 

گوگل در چندسال اخیر بیشترین توجه خود را بر هدف کاربران از جستجوها (Search Intent) متمرکز نموده است. این اهداف به صورت معیارهایی برای ارزش گذاری وب سایت‌ها بیان می گردد. معتبر بودن و کامل بودن وب سایت، از جمله مواردی هستند که پس از تعیین جایگاه یک وب سایت در  جستجوی یک عبارت تاثیر بسیاری خواهد داشت.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بجنورد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

چهار مورد از مهم‌ترین فاکتورهایی که گوگل برای تشخیص معتبر و جامع بودن یک سایت استفاده می کند و براساس آن ارزشمند بودن سایت را رتبه بندی می کند عبارت است از:

عملکرد هریک از صفحات در جلب رضایت کاربران در جستجوهای قبلی

لینک‌های دریافتی صفحه و ارزش لینک ها

کلمات کلیدی هر صفحه

محتوای صفحه و اطلاعاتی که این صفحه ها در اختیار کاربران می گذارند

انجام مدیریت حرفه ای سایت در بجنورد

3-ارائه مزیتی خلاقانه‌ و ماندگار

استفاده از امکاناتی خلاقانه از قبیل ابزارهای تعاملی، نقشه‌ها یا فیلترها و دسته‌بندی‌ها برای سایت مزیتی رقابتی و دائمی ایجاد خواهد نمود. این امکانات مزایای یک وب سایت زمان حضور کاربران در صفحات را بالا می برد و این نشانه یعنی ارسال رضایت کاربران برای گوگل.

4-رابط کاربری زیبا و محتوای منحصر به فرد

مرحله بعدی تجربه کاربری است که مهمترین عامل رضایت کاربران سایت خواهد بود. کاربری که از طریق جستجو در گوگل به وب سایتی رسیده و به آن وارد می شود پیش فرض‌هایی برای تعیین کیفیت وبسایت خواهد داشت. صفحه‌ای که ایجاد می‌شود باید به قدری خوب باشد که کاربران به این نتیجه برسند که وب سایت مورد نظر، با تمامی صفحات دیگر کاملا تفاوت دارد و مطالب این سایت کاملا پاسخگو و غیرکپی می باشد.

تجربه کاربری خوب در وب سایت به معنی حس خوب با دیدن مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت در ذهن مخاطب ثبت شده است و مهمترین این ویژگی‌ها عبارتند از:

سرعت بارگزاری سایت بالا باشد.

سایت به سادگی قابل استفاده باشد.

سایت برای کاربران تعامل ایجاد کند.

سایت طراحی زیبایی داشته باشد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بجنورد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

کاهش نرخ پرش سایت

pogo sticking در موتورهای جستجو زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر پاسخ مناسبی که جستجو می کرده در نتیجه اول گوگل پیدا نمی کند و مجددا به صفحه نتایج برمی گردد و این عمل چندین بار تکرار می‌شود. این عبارت تنها بدلیل دریافت نکردن پاسخ مناسب توسط کاربر از محتوای سایت‌ها نیست. بعضی مواقع سرعت لود پایین وبسایت، تبلیغات آزاردهنده، بهم ریخته بودن اطلاعات صفحه و حتی پاپ آپ های نابجا  باعث خروج کاربر از وبسایت خواهد شد. 

خدمات سئو سایت در بجنورد

تصمیم های گوگل با بررسی رفتار کاربر در با سایت‌های مختلف و راضی کننده بودن آنها برای کاربران می باشد. اگر کاربران زیادی در برخورد با موارد ذکرشده وب سایتی را ترک می کنند، گوگل جایگاه آن وب سایت را به جهت عدم رضایت کاربران از می گیرد و رقبا را جایگزین می‌ نماید. 

در نهایت سایت باید پیش از هرچیز با هدف جلب رضایت کاربران پایه ریزی شود و با درک هدف کاربران به سوالاتشان پاسخ دهد، مشکل یا نیازشان را برطرف نماید و مزیتی پایدار به آنها ارائه نماید تا سایت کم کم جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب نماید.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟