مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در قم - زینه و تعرفه سایت در قم

سئو سایت در قم - زینه و تعرفه سایت در قم
سئو سایت در قم - زینه و تعرفه سایت در قم

سئو سایت در قم - بهینه سازی سایت در قم - انجام مدیریت حرفه ای سایت در قم - هزینه و تعرفه سایت در قم - خدمات سئو سایت در قم - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در قم

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری جایی میان سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید است. در تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری، متخصص سئوکار بخشی از روش‌های سئو کلاه سفید را با بخشی از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه ترکیب می‌کند و یک سری تکنیک‌های منطبق با قوانین موتورهای جستجو و البته کاربرپسند برای استفاده به دست می آورد.

سئو سایت در قم

سئو کار کلاه خاکستری برای بالا بردن رتبه سایت از راه‌کارهایی استفاده می‌کند که به‌صورت کلی غیرقانونی نیستند. موتورهای جستجو برای رتبه دادن به سایت‌ها معیارها و خط قرمزهایی برای سایت‌ها در نظر گرفته‌اند؛ به عنوان نمونه زیر بخشی از خط قرمزهای گوگل به این شرح هستند:

انتخاب نمودن کلمات کلیدی بی ارتباط با محتوای صفحه

منتشر کردن محتوای بی‌کیفیت 

بیشتر بودن تعداد تگ‌ها نسبت به محتوا

انتخاب کردن انکرتکست غیرمرتبط با محتوای صفحه مقصد لینک

استفاده از محتوای کپی شده سایت‌های دیگر 

استفاده نابجا و بیش از حد کلمات کلیدی در صفحه

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت قم همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری 

اضافه کردن نظردهی برای همه مخاطبان

هدف سایت های با امکان ارائه پیشنهاد این است که همیشه محتوای در حال بروز شدن داشته باشند. سئو کاران کلاه خاکستری با اضافه کردن ویژگی rel=nofollow به لینک های کامنت از جریمه شدن توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو می گریزند. این روش برای وبلاگ هایی در زمینه آموزش طراحی سایت، بازارایابی، برنامه نویسی و از این قبیل بسیار مفید است چون بسیاری کامنت های دریافتی با نوع محتوای وبلاگ همخوان است.

تغییر ظاهر وب‌سایت

سئوکاران کلاه خاکستری کدها و متن صفحات وب‌سایت را تغییر می دهند تا وانمود کنند که سایت هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی می‌شود. این روش برای سایت‌هایی که امکان تولید محتوا ندارند قابل استفاده است. سایت‌های تک‌صفحه‌ای و کارخانه‌های تک محصولی از جمله این موارد هستند.

بهینه سازی سایت در قم

تولید اخبار

بسیار کم اتفاق می افتد که سایت های خبری به منبعی واقعی اشاره کنند، بنابراین می توان به راحتی با کمی تغییر خبر، آنها را در سایت خود منتشر نمود. 

خرید لینک از مجلات آنلاین 

مجلات آنلاین به کاربران امکان می دهد که با پرداخت مبلغی، لینک های تبلیغاتی را نبینند. اما بازهم کاربرانی که تبلیغات این سایت ها را مشاهده می کنند زیاد هستند. خرید بک لینک جزء تکنیک های کلاه سیاه است و سئو کاران کلاه خاکستری بجای پرداخت هزینه برای خرید تعداد زیادی بک لینک، تنها تعداد کمی بک لینک از سایت های بسیار متعبر تهیه می کنند.

لینک از خیریه ها

یکی از تکنیک های سئو کلاه خاکستری برای دریافت لینک های رایگان این است که یک دکمه پرداخت به یک نهاد خیریه در سایت خود قرار می دهند و از سازمان خیریه درخواست می کنند در سایت شان برای تائید به سایت، به آنها یک لینک بدهد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت قم همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

دستکاری کلمات کلیدی

در این روش کلمات کلیدی دستکاری می شوند تا موتورهای جستجو فریب داده شوند و گمان کنند که این دو کلمه به هم مرتبط اند. 

انجام مدیریت حرفه ای سایت در قم

محتوای کپی شده حرفه ای

در این روش محتوای کپی شده ویرایش می شود تا کلمات آن با محتوای اصلی تفاوت داشته باشد، اما همان مفهوم را القاء کند. اگر تمام واژگان تغییر کنند، موتورهای جستجو قادر به تشخیص کپی بودن مطلب نخواهند شد. سئو کاران کلاه خاکستری برای این که این روش کاملا امن باشد بجای استفاده از یک سایت از چند سایت محتوای خود را کپی می کنند و متن محتوا را تغییر می دهند. افزودن نکات به یک مقاله کپی شده می تواند کاربر و موتورهای جستجو را وادار کند که مقاله بعنوان یک مقاله مستقل و با ارزش به نظر برسد.

استفاده از توضیح سرویس اصلی برای پنهان کردن محتوای نامربوط 

در این تکنیک منظور، قرار دادن یک واژه ترند در صفحه است، ولی برای جریمه نشدن یک مقدمه از سرویس اصلی سایت خود را اضافه می کنند و سپس محتوای مرتبط با کلمه ترند را قرار می دهند. به این صورت موتور جستجو و کاربر هر دو فریب می خورند و جریمه ای هم در کار نخواهد بود.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت قم همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

نوشتن یاداشت منفی 

مردم خواندن نظرات مخالف را دوست دارند. مطالب زرد و نقد های منفی توسط مردم بیشتر از مطالب مفید و مثبت مورد استقبال قرار می گیرد و بیشتر به اشتراک شده و مورد بحث قرار می گیرند.

هزینه و تعرفه سایت در قم

دادن بک لینک به سایت خود

خرید بک لینک توسط گوگل نفی شده است، اما بعضی از افراد تبادل لینک با صاحب سایت های دیگر را انجام می دهند. این تبادل می تواند به روش های مختلفی انجام شود، به عنوان نمونه در پست های یکدیگر، هم را معرفی می کنند. استفاده از تکنیک بک لینک با اهمیت است و اگر ناشیانه استفاده شود، عواقب بدی برای سایت خواهد داشت. 

قرار دادن کالای رایگان

بسیاری از سایت ها امکان ارائه خدمات رایگان دارند. یکی از روش های افزایش میزان بازخورد این سایت ها نیز قرار دادن کالاها و خدمات بصورت رایگان می باشد. این روش که در سئو کلاه سفید نیز قابل استفاده است؛ از کاربر واقعی استفاده می کند و یک تکنیک قانونی بازاریابی است.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت قم همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

پرداخت هزینه برای تبلیغ

نویسندگان برای نوشتن مطلب تبلیغی برای سایت و محتوا هزینه دریافت می کنند. می توان از وبلاگ نویسیان برتر دعوت کرد تا در ازای دریافت هزینه یک تبلیغ برای سایت بنویسند.

خدمات سئو سایت در قم

ایجاد کامنت

کامنت گذاری در دیگر سایت ها و حتی سایت خود و دادن بک لینک به بخش های مختلف سایت اگر به درستی استفاده شود، می تواند موثر باشد، ولی ممکن است پس از گذشت مدتی گوگل لینک هایی را که در بخش کامنت قرار گرفته را جریمه کند، مخصوصا اینکه صاحب آن کامنت ها را اسپم اعلام نماید.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟