مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در ایلام - هزینه و تعرفه سایت در ایلام

سئو سایت در ایلام - هزینه و تعرفه سایت در ایلام
سئو سایت در ایلام - هزینه و تعرفه سایت در ایلام

سئو سایت در ایلام - بهینه سازی سایت در ایلام - انجام مدیریت حرفه ای سایت در ایلام - هزینه و تعرفه سایت در ایلام - خدمات سئو سایت در ایلام - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در ایلام

تکنیک های کلاه سفید

تعیین استراتژی سئو

در فرآیند استراتژی سئو به این موارد می پردازیم که سایت ما در کجای سطح وب قرار دارد، هدف ما رسیدن به چه رتبه ای است، زمان رسیدن به هدف موردنظر چقدراست و برای رسیدن به این رتبه چه برنامه ای داریم.

سئو یک سایت تازه کار میداند که هیچ جایگاهی در نتایج جستجو ندارد، پس بهترین کار ممکن این است که به جای لینک سازی خارجی، تمرکز را روی تولید محتوا بگذارد.

سئو سایت در ایلام

در مرحله مشخص می کنیم که در چه بازه زمنی در روز قرار است چند محتوا تولید و بارگذاری شود و این که برای رسیدن به جایگاه مورد نظر باید چقدر بودجه در نظرگرفته شود و این که هدف ما از رسیدن به این جایگاه ها چیست، اگر هدف کسب صفحات اول و  بازدید بالا برای دریافت تبلیغات است، بهتر است تحقیقات کلمات کلیدی جامع تری انجام دهیم و بتوانیم همه عبارت ها را برای رسیدن به بازدید بیشتر در سایت سئو کنیم.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت ایلام همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

در صورتی که سایت قرار است محصولات شرکت را بفروشد، بهتر است به جای تمرکز روی کلمات و عبارت های زیاد، تمرکز خود را بر روی تجربه کاربران بگذاریم و ببینیم که چه محتوا، صفحات محصول و… بسازیم که بتواند بعد از دریافت بازدید، اعتماد کاربران را جلب نموده و آنها را به خرید تشویق نماید.

در این فرآیند می توان به جای سئو کردن کلمات مربوط به محصولات شرکت که بسیار سخت هستند، سئو را روی کلمات کلیدی آموزشی مربوط به حیطه کاری خود انجام دهیم. می توان بنا به شرایط تصمیم گرفت که در ابتدای کار، تمرکز را روی کلمات کلیدی لاتگ تیل یا همان عبارت های بلند بگذاریم، چون معمولا سئو شدن در این کلمات آسان تر است و برای شروع، بازخورد بسیار بهتری از طرف کاربران خواهد داشت.

بهینه سازی نرخ پرش و کلیک 

برای انجام این کار به سراغ پنل سرچ کنسول سایت خود بروید و در بخش performance روی گزینه impressions کلیک کنید. در این قسمت تمامی صفحات و محتواهایی که در سایت شما، در نتایج گوگل ایمپرشن بالایی دارند نمایش داده می شوند. (ایمپرشن تعداد نمایش سایت در نتایج، فارغ از کلیک کردن یا نکردن کاربر می باشد)

 بهینه سازی سایت در ایلام

در ابتدا برای افزایش نرخ کلیک این صفحات، باید تغییر عنوان و متن توضیحات را انجام دهید و آن را به یک متن جذاب تبدیل کنید. در مرحله بعد به محتوای خود صفحه مراجعه نمایید و مطمئن شوید که کاربر پس از ورود، با یک محتوای جذاب روبرو می شودو سریعا از سایت خارج نخواهد شد. در این قسمت باید به مقدمه صفحات توجه زیادی بکنید. در این صورت با افزایش نرخ کلیک و در ادامه کاهش نرخ پرش صفحات، تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش خواهد یافت.

انتشار محتوا 

برای جذب بازدیدکننده به سایت، سئو کافی نیست. بهتر است روی محتواهای جذاب که ارزش خوانده شدن دارند تمرکز کنید و آنها را از طریق شبکه های اجتماعی، ایمیل و… به اشتراک بگذارید. در این صورت می توان در همان روزهای ابتدای کار، پس از انتشار محتوا بازدید کننده زیادی جذب کنید و با دریافت کامنت و نظر، قدرت سئو محتوای صفحه را افزایش دهید که درنتیجه باعث کسب رتبه بهتری در نتایج گوگل خواهد شد. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت ایلام همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

نشانه گذاری های schema

گوگل الگوریتمی بسیار قدرتمندی دارد که به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته هستند، اما حتی این الگوریتم هم مانند هر کد دیگری در درک بعضی اطلاعات یا جستجوی این اطلاعات دچار اشتباهاتی خواهند شد. نشانه گذاری های schema یک ساختار مناسب برای داده های وب سایت ایجاد می کند تا گوگل ی اطلاعات اضافه تری درباره چرایی و چگونگی داده های وب سایت به دست آورد.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در ایلام

اگر بخواهیم به گوگل اعلام کنیم که پست منتشر شده درباره دستورالعمل خاص می باشد می توانیم از نشانه گذاری های اسکیما استفاده کنیم تا به گوگل بفهمانیم که چه حساب کاربری فعالی در فیسبوک یا توییتری در رابطه با کسب و کار و سایت ما وجود دارد.

استفاده از structured data سایت را نسبت به تمامی رقبا که از این فاکتور استفاده نکرده اند، برتری خواهد داد. کدهای اسکیما در زمینه قرار گرفتن در rich snippet ها به سایت کمک می کنند. قرار گرفتن در rich snippet ها نیز ترافیک و رتبه سایت را به شدت تقویت خواهد کرد.

تولید محتوای آسمان خراش

تکنیک تولید محتوای آسمان خراش sky scraper در یکی دو سال اخیر بازخورد بسیار زیادی داشته است. این تکنیک اولین بار در سطح وب انگلیسی استفاده شد و پس از آن وب سایت های بزرگ که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال هستند از مزایای این روش نوشتند، به وب فارسی هم راه یافت. 

محتوای آسمان خراش، محتوایی بلند است که به طور کامل به شرح یک مفهوم خاص از کسب و کار شما می پردازد. متن بیشتر مقالات آسمان خراش در حدود 3 الی چندین هزار کلمه است، اما منظور از نوشتن محتوای طولانی، نوشتن متنی طولانی با کلمات فراوان و بی فایده نیست. محتوای آسمان خراش پتانسیل به شدت بالایی در سئو شدن دارد و معمولا در مدت کوتاهی به صفحات اول نتایج جستجو می رسد. اگر کیفیت محتوا خوب و باکیفیت باشد، در نتایج اول باقی می ماند.

 هزینه و تعرفه سایت در ایلام

بروزرسانی محتوا

بهتر است پس چند ماه فعالیت در سطح وب، برای اینکه بتوانید جایگاه محتواهای قبلی را بهینه تر از قبل نمایید و نتایج بهتری کسب کنید محتواهایی که تولید کرده اید بروزرسانی کنید. در این تکنیک مقالات و صفحات قبلی سایت را تا جای ممکن با مطالب جدید، محتوای خاص و از این قبیل به روز می کنیم. در این صورت موتورهای جستجو یکبار دیگر آنها بررسی نموده و در اکثر موارد جایگاهشان را بهبود می بخشند. منظور از بروزرسانی محتوا نوشتن یک خط متن جدید نیست، بهتر است به محتواهای قدیمی، چیزی در حدود 150 کلمه به بالا محتوای جدید و جذاب اضافه نمایید.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت ایلام همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تولید محتوای چند رسانه ای

تولید محتوای چند رسانه ای و انتشار آن در سایت، یکی از بهترین راههایی است که برای بهبود سئو محتوا و در ادامه برندسازی می توان انجام داد. می توان در نگاه اول ،با تولید محتوای ویدیویی و صوتی اعتماد موتورهای جستجو را جلب نمود و پس از آن با بهبود تجربه کاربر، جایگاه مناسبی در ذهن آنها و نیز در نتایج گوگل کسب نمود. 

×

چطور میتونم کمکت کنم؟