مشاوره رایگان 09907030329
سئو سایت در زنجان - 09907030329
سئو سایت در زنجان - 09907030329

سئو سایت در زنجان - بهینه سازی سایت در زنجان - انجام مدیریت حرفه ای سایت در زنجان - هزینه و تعرفه سایت در زنجان - خدمات سئو سایت در زنجان - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در زنجان

راهکارهای بهبود سئو داخلی سایت

استفاده از دامنه مرتبط با کسب و کار 

باید برای سایت دامنه ای انتخاب کرد که به زمینه کاری شرکت یا سازمان مربوطه نزدیک باشد، چون این امر باعث می‌شود گوگل سایت را به عنوان یک سایت تخصصی به شمار بیاورد. استفاده از یک دامنه مرتبط با کسب و کار باعث بهبود سئو داخلی سایت می شود و اعتبار سایت را بیشتر خواهد نمود. البته در کنار انتخاب یک دامنه مناسب حتما باید آن را برای یک مدت طولانی خریداری کنید. 

سئو سایت در زنجان

سرچ کنسول گوگل

سرچ کنسول گوگل یک ابزار بسیار مناسب و رایگان برای تجزیه و تحلیل عملکرد و نظارت بر مشکلات احتمالی سایت است. با استفاده از ابزار دیگر گوگل به نام گوگل آنالیتیکس  می‌توان موارد زیر را بررسی نمود:

کاربران از چه طریقی وارد سایت می‌شوند و بعد از سایت شما به چه سایت هایی سر می‌زنند؟

کاربران چه مقدار زمان در سایت سپری کرده اند

کدام صفحات دارای بیشترین و کمترین تعداد بازدیدها می‌باشد

تجزیه و تحلیل  دقیق و کارآمد حضور بازدیدکنندگان در سایت

بررسی عملکرد نرخ تبدیل سایت (Conversion Rate)

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت زنجان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

استفاده از لینک داخلی در صفحات و مقالات

برای این که بتوان به گوگل فهماند کدام صفحات سایت از اهمیت بیشتری برخورددار است باید به آنها لینک داخلی داد. بهتر است برای لینک سازی داخلی به موارد زیر دقت کنید:

لینک سازی مناسب در صفحه اصلی سایت

لینک دهی مناسب در هدر و فوتر سایت

لینک دهی به صفحات اصلی و صفحات محصولات یا خدمات

عدم استفاده بیش از حد از لینک داخلی در مقالات

لینک دهی به مقالات یا محصولات مرتبط

خدمات سئو سایت در زنجان

T-E-A چیست؟ و چه اهمیتی در سئو داخلی دارد؟

یکی از معیارهایی که گوگل براساس آن  به سایت رتبه می دهد بر اساس E-A-T یا تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن است. محتوای باید این سه مورد یعنی تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن را اثبات کند تا گوگل محتوای را قبول کند.

از جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید تا کاربر از خواندن مطلب و صفحه خسته نشود و سایت را ترک نکند.

المان های بصری

استفاده از تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک ها از نظر بصری برای بازدیدکنندگان جذاب است و فرصتی برای تقویت سئوی داخلی سایت نیز هست. بیش از 36 درصد از مشتریان هنگام خرید آنلاین از جستجوی بصری استفاده می کنند پس اگر از تصاویر استفاده نمی کنید، ترافیک و تعداد بازدیدهای زیادی را از دست می دهید. برای جلوگیری از بارگذاری کند، از اندازه فایل های تصویری خود آگاه باشید. تصاویر خود را قابل اشتراک گذاری نمایید تا بتوانید فرصت های بک لینک را شناسایی کنید، که می تواند به تقویت E-A-T سایت کمک کند.

بهینه سازی سایت در زنجان

بهینه سازی تصاویر

بهتر است در مرحله بهینه سازی تصاویر تگ‌های جایگزین یا ALT مناسب SEO را درج کنید . فرمت و اندازه فایل مناسب را برای بارگذاری سریع انتخاب نمایید. توصیه می شود نام فایل های عکس را با کلمات کلیدی سفارشی سازی کنید و اطمینان حاصل کنید تصاویر آماده شده برای سایت، برای موبایل مناسب هستند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت زنجان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

سرعت سایت

یک سایت با بارگذاری آهسته بیشتر بازدیدکنندگان خود را از دست می دهد و در واقع به رتبه بندی جستجوی سایت نیز آسیب می رساند. برای بهبود معماری سایت میتوانید موارد زیر را اجرا کنید:

استفاده از حافظه پنهان و کش مرورگر

فعال کردن فشرده سازی

بهینه سازی تصاویر

کاهش ریدایرکت ها

طراحی ریسپانسیو

در سال 2016، حجم جستجوی موبایل برای اولین بار از دسکتاپ پیشی گرفت و در سالهای بعد، این تعداد همواره رو به افزایش بوده است. در حال حاضر موبایل ها بیش از 56 درصد از کل مصرف اینترنت را به خود اختصاص داده اند و تبلت ها 2.4 درصد دیگر را در اختیار دارند.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در زنجان

استفاده از دکمه های اشتراک در شبکه های اجتماعی 

شاید سیگنال های اجتماعی (Social signals) نقش مستقیمی در رتبه بندی سایت نداشته باشند. اما اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باعث می شود محتوای سایت در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و هرچه محتوای سایت را افراد بیشتری مطالعه نمایند، احتمال گرفتن بک لینک های بیشتری نیز برای محتوا وجود خواهد داشت. بنابراین سعی کنید دکمه های اشتراک گذاری را در مکانی قرار دهید که به راحتی توسط مخاطب قابل مشاهده باشد و همچنین استفاده از آن به راحتی انجام گیرد.

افزایش زمان توقف (Dwell time) 

اگر فردی بلافاصله پس از ورود به یک صفحه، بر روی دکمه بازگشت مرورگر کلیک کند، یک سیگنال منفی درباره کیفیت آن محتوا برای گوگل ارسال می شود و این عکس العمل به گوگل نشان می دهد که محتوای مربوطه از کیفیت پایینی برخوردار می باشد. به همین دلیل گوگل از زمان توقف برای تخمین میزان کیفیت یک محتوا استفاده می کند، پس سعی کنید با نوشتن محتواهایی طولانی و جذاب میانگین مدت زمان توقف (Dwell time) سایت را افزایش دهید.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت زنجان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تولید محتوای با کیفیت 

همه ما عبارت محتوا پادشاه وبسایت است را شنیده ایم، تولید محتوای با کیفیت به طور غیر مستقیم تاثیر فوق العاده زیادی بر روی سئو داخلی یا همان سئو on-page وب سایت خواهد داشت.

هزینه و تعرفه سایت در زنجان

نکات کلی و تکمیلی در بهبود سئو داخلی سایت

تولید محتوای با کیفیت و به روز

طراحی واکنشگرا

بکارگیری تصاویر کم حجم با توضیحات(alt) مرتبط و شامل کلمات کلیدی

استفاده از گواهی SSL

شناسایی صفحات دارای خطای 404 و لینک های مخرب یا شکسته و رفع آنها

بهینه سازی کد نویسی سایت به منظور افزایش سرعت

قرار دادن کدهای جاوا اسکریپت در فوتر سایت برای بهبود سرعت

تعیین استراتژی برای بهبود رابطه کاربری سایت

استفاده از CDN و هاست قوی در جهت افزایش امنیت و بهبود سرعت

پاسخ گویی به دیدگاهای کاربران و ترغیت آنها به افزایش تعامل با سایت از طریق به اشتراک گذاری دیدگاهایشان

به کارگیری لینک های خارجی معتبر در سایت

×

چطور میتونم کمکت کنم؟