مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در اردبیل - بهینه سازی سایت در اردبیل

سئو سایت در اردبیل - بهینه سازی سایت در اردبیل
سئو سایت در اردبیل - بهینه سازی سایت در اردبیل

سئو سایت در اردبیل - بهینه سازی سایت در اردبیل - انجام مدیریت حرفه ای سایت در اردبیل - هزینه و تعرفه سایت در اردبیل - خدمات سئو سایت در اردبیل - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در اردبیل

طراحی استراتژی سئو

اولین کار تدوین استراتژی را براساس اهداف بازاریابی و تجاری شرکت یا سازمان است. در اغلب موارد نبود استراتژی و برنامه دقیق در سئو یکی از رایج ترین دلایل عدم موفقیت کسب و کارها در این حوزه است.

سئو سایت در اردبیل

استراتژی سئو، باعث سازماندهی محتوا می شود و آن را برای سرچ افراد در موتورهای جستجو آماده میکند. یک مطلب با اصول درست نگارشی بهتر در میان نتایج جستجو قرار می‌گیرد. در صورتی که محتوای سایتی سازماندهی شده نباشد و مطابق اصول سئو نگارش نشده باشد، موتورهای جستجو برای شناسایی و فهرست کردن سایت به خوبی عمل نخواهند کرد و فرایندهایی رتبه بندی این سایت، به راحتی صورت نمی گیرد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اردبیل همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

سئو دارای سه نوع است :

سئو داخلی

این سئو در رابطه با محتوای درون سایت است. مقالاتی که در یک سایت بارگذاری می‌شوند و کلمات کلیدی و ...  بخشی از سئوی درون صفحه هستند که افزایش کیفیت محتوا و استفاده از کلمات کلیدی، سبب افزایش رتبه وب سایت خواهد شد.

سئو خارجی

پیوند‌هایی که از خارج از سایت ایجاد می شود و در سایر نقاط اینترنت با سایت مذکور مرتبط می شود، به سئو خارجی نسبت داده می‌شود. 

بهینه سازی سایت در اردبیل

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال به معماری سایت اشاره دارد. موتورهای جستجو علاوه بر محتوا و کلمات کلیدی به سئو فنی هم اهمیت می دهند.

مراحل استراتژی سئو

تهیه فهرستی از موضوعات

انتخاب موضوع برای یک محتوای متنی یا تصویری مرتبط با سایت اولین مرحله است. سایتی که به یک حوزه اطلاعاتی اختصاص دارد باید موضوعاتی در رابطه با همان حوزه ارائه ‌دهد. در نتیجه با تهیه فهرستی از موضوعات، می‌توان مسیر محتوای سایت را مشخص نمود و پس از آن روی کلمات کلیدی و کلماتی مرتبط با موضوع مقاله و سایت متمرکز شد. بهتر است از عبارات مرتبط به محتوا هم برای کلمات کلیدی استفاده کرد.

تهیه فهرست از کلمات کلیدی طولانی

در استراتژی سئو مسئله کلمات کلیدی می‌تواند روی رتبه بندی سایت تاثیرات مثبت بگذارد. وقتی تمامی سایت‌ها از کلمات کلیدی کوتاه و اصلی استفاده کنند، در روند رتبه بندی SERP تاثیری نخواهد داشت. در نتیجه با کلمات کلیدی طولانی و اختصاصی SERP می تواند در رتبه بندی سایت‌ها مطابق با کلمات کلیدی عمل کند. همچنین با طرح کلمات کلیدی متعدد، نقاط ورودی به یک منبع افزایش می‌یابد و افراد می‌توانند با سرچ‌های مختلف وارد یک سایت شوند.

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر موضوع

در این مرحله باید موضوعات را با تولید محتوای متنی یا تصویری، در یک صفحه از سایت خود قرار دادو از کلمات کلیدی که برای اینکار انتخاب شده، متناسب با موضوع و کلمه کلیدی ستون، استفاده کرد. 

 انجام مدیریت حرفه ای سایت در اردبیل

نظم در انتشار محتوا

داشتن نظم در زمان بارگذاری محتواها از ارزش بالایی برخوردار است. چون بخشی از هدف بجز رتبه بندی سایت، کاربرانی هستند که به سایت مراجعه می‌کنند و به این ترتیب با شناسایی مواردی که مورد پسند کاربران است، می‌توان عملکرد بهتر و حرفه‌ای‌تری ارائه کرد.

سنجش فعالیت سایت

در استراتژی سئو، با سنجیدن علاقه‌مندی‌های مخاطبان، می‌توان نقاط مثبت را یافت و مطابق آن‌ها عمل نمود. با تحلیل عملکرد سایت، می‌توان بر ترافیک ارگانیک سایت نظارت کرد. شناسایی عوامل موفقیت در ارائه محتواهای تاثیرگذار، باعث می‌شود نتیجه درستی به دست آید.

ایجاد برنامه لینک سازی

ایجاد برنامه لینک سازی، سئو خارج صفحه است که فرایندی برای جذب لینک‌های ورودی از منابع دیگر، به وبسایت مورد نظر است. وقتی سایت‌هایی با اعتبار بالا به محتوای سایت لینک می‌دهند، تاثیر بسیاری روی رتبه بندی خواهد داشت.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اردبیل همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

فشرده کردن فایل‌های فیلم‌ها و تصاویر قبل از بارگذاری

ارائه محتوای بصری را در کنار محتوای متنی توجه بیشتری از افراد و کاربران دریافت می‌کند، چون تصاویر و ویدئوها فهم بسیاری از محتواها را آسان می‌کنند. اما حجم بالای این موارد، مانعی برای عملکرد روان یک سایت خواهد بود. فایل‌هایی با حجم بالا، سرعت عملکرد سایت را با کندی مواجه می‌کنند.

 هزینه و تعرفه سایت در اردبیل

کاربرد سئو 

منظور از استراتژی سئو مجموعه‌ای از چند تاکتیک‌ برای تحقق اهداف بازاریابی همراه با هدف کسب‌و کار است. در این حوزه سئو می‌تواند :

هرچیزی که در صفحه نتایج جستجو (SERP) نمایش داده می‌شود تا حد زیادی می‌تواند توسط تاکتیک های سئو کنترل شود.

کاربرانی که به دنبال محتوای ارزشمند هستند را جذب کند.

نحوه نمایش و معرفی برند در نتایج جستجو را کنترل کند.

به کمک باکس‌های پیشنهاد خودکار و باکس جستجوهای مشابه کاربران، آنها را به سمت عبارات مشخصی هدایت کند که به نفع برند شرکت باشد.

در مقابل کارکردهای مثبت سئو انتظاراتی نیز نباید از سئو داشته باشیم. از آن جمله می توان به سه مورد اشاره کرد:

افزایش آمار جستجوی یک عبارت خاص

تکنیک‌های سئو نمی‌تواند موجب افزایش جستجوی عبارتی خاص توسط کاربران یا ترغیب آنها به جستجوی یک عبارت جدید در گوگل شوند. اگر سایت در رتبه یک نتایج جستجو قرار داشته باشد، ویدئو در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می‌شود‌، تصاویر در بخش جستجوی تصاویر گوگل موجود است و یا بعضی مواقع یکی از وب سایت های صفحه اول نتایج، به سایت شما لینک داده است، اما همه اینها به این معنی نیست که سایت مورد نظر آمار بازدید یا فروش بالایی خواهد داشت.

سئو نمی‌تواند آمار جستجوی عبارتی که سایت در آن جایگاه کسب کرده‌ را افزایش دهد، هدف سئو کسب جایگاه در عبارت‌هایی است که کاربران به دنبال جستجوی آنها هستند.

میزان تقاضا با کشش بازار، ظرفیت بازار و واکنش خارجی کسب‌وکار شرکت حتی در فضای آنلاین ارتباط مستقیم دارد، یعنی افزایش مستقیم حجم تقاضا، انتظاری نابجا از سئو است.

برندینگ و سئو

بدون شک سئو در ساختار برند یک مجموعه موثراست، اما به تنهایی سازنده آن نخواهد بود. اگر شرکتی انتظار داشته باشد برندش توسط مخاطبان بهتر شناخته شود، سئو می‌تواند تا حدودی در این مسیر به برند کمک کند. اما تغییر درک و حس مشتریان از یک برند، بوسیله سئو به تنهایی امکان‌پذیر نخواهد بود.

مخاطبان به وب سایت مراجعه می‌کنند، در نحوه کار با وب سایت تجربه‌ کسب می‌کنند و با آن درگیر می شوند. مسیری که کاربر در این رفتارها طی می کند، خیلی بیشتر از آن چیزیست که در صفحه نتایج جستجو مشاهده خواهد کرد. سئو به تنهایی قادر به اثرگذاری بر تمامی طول این مسیر نیست و فاکتورهای زیادی مانند طراحی ظاهری، لحن محتوا، تجربه کاربری و غیره روی آن تاثیرگذار هستند. اثر اصلی سئو نرخ ورود به سایت را افزایش می‌دهد ولی تاثیری بر رفتار آنها در سایت نخواهد داشت.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اردبیل همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تبدیل مستقیم مخاطبان به مشتری

زمانی که بوسیله فعالیت سئوکار نتیجه بسیار خوبی در صفحه نتایج جستجو بدست می آید اما با این وجود کاربرانی به وب سایت و صفحه مورد نظر وارد می شوند از نتیجه بدست آمده راضی نیستند یا به مشتری تبدیل نمی‌شوند. گوگل نیز وب سایت‌هایی که براساس معیارهای مشخصی نتوانند رضایت کاربران را بدست بیاورند شناسایی، آنها را به رده‌های پایین‌تر نتایج جستجو منتقل می‌کند، در نتیجه از مرحله ورود کاربر به سایت، وظیفه جلب رضایت وی برعهده وب سایت است.

البته بررسی بعضی پارامترهای سایت‌ مانند سرعت و کدنویسی‌های استاندارد، لینک‌سازی داخلی و منوها نیز جزئی از فعالیت سئو بحساب می‌آید اما سئو به تنهایی قادر به تاثیرگذاری بر کلیت سایت نیست.

خدمات سئو سایت در اردبیل

زمان لازم برای پرداختن به سئو

در نهایت این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که؛ هیچ یک از فعالیت‌های سئو، یک‌شبه شما را به نتیجه نمی‌رسانند. سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود و به تکنیک‌هایی مثل تبلیغات پولی، PPC یا فعالیت‌هایی که گاها SEM نامیده می‌شوند هیچ شباهتی ندارد.

این تکنیک‌ها در زمانی به کوتاهی 24 ساعت با صرف هزینه‌هایی قابل توجه، ممکن است نتایجی برای شما داشته باشند اما سئو یک فرآیند طولانی مدت و حداقل 24 ماهه است که اثرگذاری بیشتر و پایداری طولانی‌تری نیز خواهد داشت.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟