مشاوره رایگان 09907030329
سئو سایت در یاسوج | 09907030329
سئو سایت در یاسوج | 09907030329

سئو سایت در یاسوج - بهینه سازی سایت در یاسوج - انجام مدیریت حرفه ای سایت در یاسوج - هزینه و تعرفه سایت در یاسوج - خدمات سئو سایت در یاسوج - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در یاسوج

سئو (SEO) چیست؟

سئو Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی برای موتورهای جست و جو است. سئو روند بهینه سازی یک وب سایت و همچنین تمام محتوای موجود در آن وب سایت برای قرارگیری وب سایت در بالاترین جایگاه نتایج ارگانیک می باشد. موفقیت در سئو نیازمند درک نحوه کار موتورهای جستجو، چیزی که کاربران جستجو می کنند و اینکه چرا و چگونه افراد جستجو می کنند می باشد.

سئو سایت در یاسوج

سایتی موفق است که برای کاربران و موتورهای جست و جو جذاب باشد. نکته اصلی این است که عناصر فنی و استراتژیک در کنار هم قرار گیرد، به این معنی که به طور همزمان نیازهای مشتری خود را به شکلی ارائه دهید که برای موتورهای جستجو جذاب باشد.

ولی امروزه مفهوم سئو به Search Experience Optimization تغییر یافته به معنی بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو می باشد. به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قائل شویم. فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت تاثیرگذار است. همه این فاکتورها زمانی اثربخش هستند که در راستای بهبود تجربه کاربری مورد استفاده قرار گیرند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت یاسوج همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

هدف از سئو و بهینه سازی سایت 

یکی از مهم ترین هدف های سئو سایت را می توان کسب درآمد دانست. در حقیقت، کسب و کارهای اینترنتی به منظور افزایش درآمد خود به دنبال بهینه سازی سایت هستند. سئو می تواند جایگاه وب سایت های اینترنتی در نتایج جستجو را بهبود دهد و و با قرار گرفتن در جایگاه بهتر نسبت به رقبا می توانند کاربران بیشتری را به سمت سایت مورد نظر هدایت نمود. به صورت کلی اهداف سئو را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

افزایش بازدید و ترافیک وب سایت

برندسازی اینترنتی و گسترش نام برند

افزایش فروش محصولات و خدمات (افزایش درآمد)

افزایش و بهبود رتبه سایت

بهینه سازی سایت در یاسوج

تقسیم بندی سئو از لحاظ نوع فعالیت و روش کار

نوع فعالیت و روش کار در به نتیجه رسیدن پروژه ها تاثیر مستقیم دارد. سئو سایت از سه طریق انجام می شود :

 سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه یکی از انواع بهینه سازی سایت است که با استفاده از تکنیک ها و روش های غیر اصولی و غیر قانونی، بهبود رتبه سایت را در کوتاه مدت ایجاد می کند. سئو کلاه سیاه برای رسیدن به رتبه های بالاتر، قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو را زیر پا می گذارد و می توان گفت موتور جستجو را فریب می دهد. این روش معمولا توسط افراد بی تجربه و سئو کارهای تازه کار مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش نتایج خوب به سرعت کسب می شود اما هیچ تضمینی وجود ندارد و ممکن است هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه نماید.

سئو کلاه خاکستری 

سئو کلاه خاکستری روشی میان دو روش سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید است. این در راستای سئو کلاه سیاه است، با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نخواهد بود. این تکنیک ها تاثیر خوبی در رتبه سایت دارد و بدون جریمه شدن سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه سایت افزایش می یابد. هدف از به کارگیری روش سئو خاکستری، رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو در مدت زمان کوتاه می باشد. اگر اصول سئو خاکستری به درستی رعایت شود، در کوتاه مدت و با صرفه جویی در هزینه، سایت می تواند به رتبه های بالا در نتایج جستجو برسد.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در یاسوج

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید با استفاده از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای گوگل، بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو باعث می شود. نتیجه گرفتن در سئو سفید به گذشت زمان نیاز دارد اما کسب نتیجه از طریق سئو کلاه سفید، پایدار و ماندگار است. 

مراحل انجام خدمات سئو 

عملکرد موتورهای جستجو سعی در ارائه بهترین محتوای موجود بر اساس کلمات سرچ شده توسط کاربران برای آنهاست. موتورهای جستجو این کار را با ایندکس تمام صفحاتی که خزش می کنند، ایجاد و توسعه الگوریتم ها و نمایش نتایج به روش هایی که بیشترین ارتباط را با هدف جستجو دارند، انجام می دهند. با دانستن این که موتورهای جستجو چگونه صفحات وب را می یابند و آنها را رتبه بندی می کنند، بهتر می توان محتوای سایت را برای گوگل بهینه یا سئو کرد. انجام این کار، با سه تکنیک قابل انجام است: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت یاسوج همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

سه ضلع مثلث سئو

سئو داخلی ( On- page SEO) 

سئو داخلی شامل همه روش هایی است که درون سایت انجام می شود تا محتوای سایت در صفحات گوگل رتبه بهتری دریافت کند. سئو داخلی شامل بهینه کردن محتوا، ساختار و کدهای HTML سایت است. مهم ترین موارد سئو داخلی عبارتند از:

بهنیه سازی تایتل

سرعت سایت

ساختار URL

لینک سازی داخلی

متن Alt برای تصاویر

ریسپانسیو بودن سایت

توضیحات متا

هزینه و تعرفه سایت در یاسوج

سئو تکنیکال ( Technical SEO) 

سئو فنی یا تکنیکال به معنی بهبود جنبه های فنی وب سایت برای افزایش رتبه بندی صفحات آن در موتورهای جستجو است. لود سریعتر، خزش آسان تر وب سایت و قابل درک بودن برای موتورهای جستجو از اصول سئو تکنیکال است. سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت فراوانی دارد. سئو فنی بخشی از سئو است که بر بهبود سلامت فنی وب سایت برای گرفتن رتبه های بالاتر متمرکز کی شود و گام بسیار مهمی در کل فرآیند سئو می باشد. اگر در سئو فنی سایت مشکلی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد نتایج سئو زیاد راضی کننده نخواهدبود. 

مهم ترین عناصر سئو تکنیکال عبارتند از:

بهینه سازی سرعت

بررسی سلامت سرور

نقشه سایت

نصب ssl

سازگاری با نسخه های موبایل

سئو خارجی ( Off-page SEO) 

سئو خارجی به کلیه اقدامات انجام شده در خارج از سایت که با هدف ارتقاء رتبه سایت در صفحات موتور جستجو انجام می گیرد گفته می شود. الگوریتم های گوگل و عوامل رتبه بندی آن به طور مداوم در حال تغییرند، اما هنوز سئو خارجی تاثیر زیادی در رتبه بندی سایت دارد؛ چون میزان اعتبار قابلیت اطمینان بودن وب سایت را مشخص می کند.

مهم ترین المان های سئو خارجی عبارتند از:

وبلاگ نویسی مهمان

بک لینک

برند منشن

سوشیال سیگنال

سرچ برند

خدمات سئو سایت در یاسوج

استراتژی سئو

پیش از طراحی سایت، تولید اعتیار یا حتی هزینه کردن برای افزایش اعتبار سایت، باید بدانیم هدف از سرمایه‌ گذاری در حوزه سئو چیست. شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد (KPI) برای هر کسب و کاری متفاوت است، برای یک فروشگاه اینترنتی افزایش فروش و جذب مشتریان جدید مهمترین معیار موفقیت است و برای یک شرکت بازرگانی تعداد تماس‌هایی که در روز با تیم مشاوره برقرار می شود. و برای یک مجله اینترنتی یا سایت خبری که تبلیغات مهم‌ترین منبع درآمد است، میزان بازدید روزانه و زمان حضور کاربران در سایت مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد آن سایت یه شمار می رود.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت یاسوج همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

یک سایت نمی‌تواند در همه کلمات کلیدی به رتبه 1 نتایج جستجو برسد. هدف از تدوین استراتژی سئو مشخص کردن خطوط قرمز کسب و کار است تا بتوانیم زمان و سرمایه را بر عبارات و صفحاتی متمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کسب و کار مورد نظر خلق می‌کند.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟