مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در بروجرد | خدمات سئو سایت در بروجرد 09907030329

سئو سایت در بروجرد | خدمات سئو سایت در بروجرد 09907030329
سئو سایت در بروجرد | خدمات سئو سایت در بروجرد 09907030329

سئو سایت در بروجرد - بهینه سازی سایت در بروجرد - انجام مدیریت حرفه ای سایت در بروجرد - هزینه و تعرفه سایت در بروجرد - خدمات سئو سایت در بروجرد - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در بروجرد

سئو تکنیکال چیست؟

سئو تکنیکال شامل هرنوع فعالیت برروی کدهای وب سایت و آماده‌سازی فنی آن از نظر محتوا و لینک‌سازی‌های وب سایت، برای درک بهتر ربات‌های گوگل است. به عبارت دیگر در سئو تکنیکال به گوگل و ربات‌های خزنده‌ی آن می‌فهمانیم که محتوای صفحات وب سایت و ارتباط میان صفحات چگونه است.

سئو سایت در بروجرد

سئو تکنیکال کلاه سفید چیست؟

 هر صفحه‌ وبسایت باید منحصربفرد و ارزشمند باشد

بهتر است برای هر صفحه از وب سایت دو ویژگی مهم را در نظر داشته باشید:

1.منحصربفرد باشد و با بقیه صفحات موجود در وب سایت متفاوت باشد.

2-ارزش خودش را داشته باشدب طوری که برای کاربران و جستجوکنندگان پاسخی که به آن نیاز دارند ارائه نماید.

اما در مواردی ارزش اختصاصی هر صفحه برای گوگل به راحتی قابل تشخیص نیست، پس با این‌گونه صفحات باید یکی از این موارد را اجرایی کرد:

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بروجرد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

1- بررسی محتواهای کم‌ارزش، تکراری و حلقه‌های محتوایی

در کل سه نوع محتوا وجود دارد:

محتوای کم‌ارزش یا Thin-Content : محتوایی که ارزشی معنادار و اختصاصی‌ به کاربران وب سایت ارائه نخواهد داد و برای کاربر مفید نخواهد بود.

محتوای تکراری : محتوایی که به هر علتی در بیش از یک صفحه از وبسایت کپی شده باشد. 

تله ربات‌های خزنده و حلقه‌های محتوایی : در بعضی موارد محتواها بنا به دلایل مختلف، ربات‌ها و خزنده‌های گوگل را در یک حلقه از بی‌نهایت تکرار قرار می دهند. معمولا در محتوای کم‌ارزش و تله‌ی ربات‌های خزنده بهترین راه حل، حذف صفحات است و راه دیگر استفاده از تگ canonical برای تعیین اولویت محتواها خواهد بود.

بهینه سازی سایت در بروجرد

2-بکارگیری تگ کننیکال (canonical)

در شرایط مختلفی، ممکن است وب سایت دارای صفحاتی باشد که محتوای یکسان و آدرس‌های URL متفاوتی دارند. مثلا وجود دو نسخه موبایلی  و عادی که هردو توسط گوگل ایندکس می‌شوند. این اتفاق انتخاب صفحه مرجع را برای گوگل دشوار خواهد کرد. در این شرایط گوگل چه اقدامی انجام می دهد؟

تاثیر تگ کنونیکال در سئو

گوگل این صفحات را بدلیل وجود آدرس‌های متفاوت، صفحاتی مجزا و با محتوای تکراری در نظر خواهد گرفت که در اینصورت این مساله، اصل سئو تکنیکال کلاه سفید یعنی وجود صفحات منحصر به فرد و ارزشمند را قبول نکرده است.

تگ canonical عملکرد ساده و مهمی دارد. اگر چندین صفحه در وب سایت مورد نظر از لحاظ محتوایی به هم نزدیک هستند یا محتوایی تکراری در آدرس‌های متفاوت قرار گرفته اند، با استفاده از این تگ می‌توان صفحه هدف و محوری را به گوگل اعلام کرد.

تگ کانونیکال، با بی‌اثر کردن duplicate content، سایت را از بررسی گوگل می رهاند. با استفاده از canonical tag می توان اولویت و درجه اهمیت را بین صفحات تکراری مشخص کرد و برای گوگل صفحه‌ای تکراری در سایت وجود نخواهد داشت. 

مسدود کردن دسترسی ربات‌های گوگل

راه دوم محدود کردن دسترسی ربات های گوگل به قسمت های مختلف سایت می باشد. شاید در سایت صفحاتی باشد که ایندکس شدن آنها در گوگل امری غیر ضروری و بی‌فایده است، پس محدود کردن گوگل در استفاده از فایل robots.txt یا متاربات‌ها انجام می گیرد.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در بروجرد

حذف صفحات تکراری

راه سوم حذف صفحاتی‌ است که محتوای تکراری دارند که هیچ ارزشی برای کاربران و ندارند، پس حذف آنها از وب سایت سودمندتر است.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بروجرد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

3- لینک‌سازی کم عمق برای دستیابی به بهترین مقالات سایت با کمترین کلیک

ساختار لینک‌سازی وب سایت باید به نحوی صورت گیرد که کاربر قادر باشد به سرعت و با حداقل تعداد کلیک به ارزشمندترین مقالات سایت دسترسی پیدا کند. بهترین حالت برای دسترسی کاربران به صفحات مهم سایت، سه تا چهار کلیک است.

اگر سایت مورد نظر ساختاری پیچیده ای دارد، استفاده از sitemap، مشکل احتمالی را رفع می کند. 

4- دسترسی آسان ربات‌ها به صفحات وب سایت و سرعت لود بالا

سرعت لود صفحات وب سایت بسیار مهم است و دومین مورد بهینه‌سازی همه جانبه کدها برای بالا بردن سرعت لود صفحات می باشد، از بین بهینه‌سازی‌های با اهمیت، حجم تصاویر و سرعت سایت در دریافت پاسخ از سرور قابل ذکر است. با انجام این بهینه‌سازی‌ها گوگل سرعت بیشتری در بررسی وب سایت دارند پس بودجه‌ زمانی‌ که گوگل برای بررسی وب سایت پیش‌بینی نموده است، بهینه‌تر استفاده می شود و در کاربران از عملکرد سریع‌تر وب سایت راضی خواهند بود

رضایت و تجربه‌ی خوشایند کار با وب سایت، باعث کسب نتایجی مانند دریافت لینک، اشتراک‌گذاری توسط کاربران و رجوع مجدد به وب سایت مورد نظر خواهد شد. 

نمایش صحیح در مرورگرهای ساده و متن محور مورد مهم بعدی است. بعضی از کدهای جاوا اسکریپت، فایل‌های فلش و سایر اسکریپت‌ها، در نمایش بر روی بعضی از مرورگرها دچار مشکل می‌شوند ولی نمایش محتوای اصلی به ربات‌های گوگل و کاربران نباید چنین نقطه ضعف هایی داشته باشد.

 هزینه و تعرفه سایت در بروجرد

گوگل به جزییات تمامی اسکریپت‌ها، تصاویر یا ویدئوهای سایت برای ارزش‌گذاری صفحات نیاز ندارد، پس وبسایت باید بتواند تمامی صفحه ها را در حالت HTML و بصورت متنی، به خوبی و با سرعت بالا بارگذاری نماید.

5- ریسپانسیو کردن صفحات وب سایت برای سرعت های مختلف اینترنت

نسخه ریسپانسیو، نسخه‌ای از وب سایت است که بر روی تمامی دستگاه‌ها از جمله دسکتاپ تا صفحه نمایش کوچک موبایل‌ها، نمایش استاندارد و درستی داشته باشد. در این طراحی، توجه به نوع اینترنت دستگاه و قابل استفاده بودن صفحات سایت برای سرعت‌های مختلف اینترنت بسیار مهم است. الگوریتم Mobile first index گوگل مربوط به بررسی سایت های موبایل فرندلی است.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بروجرد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

6- استفاده صحیح از کدهای 404، 503 و ریدایرکت 301

کدهای وضعیت http وب سایت یا Status Codes، شرایط و وضعیت هریک از صفحات وب سایت  را به گوگل اعلام می کند. متداول ترین کدها در وب سایت‌ها 404، 503، 301، 302 و 200 هستند.

اگر قرار است سرور به طور موقت متوقف شود و یا باید برای چند روز تغییراتی را بر روی سایت یا سرور انجام دهید، کد 503 این شرایط را به گوگل اعلام خواهد کرد.

 خدمات سئو سایت در بروجرد

کد 404، از بین رفتن صفحات را اعلام می کند. درصورتی که مقاله یا صفحه‌ای حذف شده، لینکی برای آن در نتایج گوگل یا در لینک‌سازی‌های داخلی سایت هست که صفحه مورد نظر توسط گوگل ایندکس شده است، کد 404ربات‌های گوگل را متوجه تعطیل شدن آن صفحه خواهد کرد.

کد http 301، fvhd ریدایرکت یا انتقال دائمی یک صفحه به آدرس جدید استفاده می شود. ریدایرکت 302 هم برای تغییر آدرس یک صفحه به صورت موقت بکار می رود. 

مابقی صفحات وب سایت که فعالیت هستند و وضعیت متفاوتی ندارند به گوگل با کد وضعیت 200 معرفی می شوند. 

×

چطور میتونم کمکت کنم؟