مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در یزد | طراحی سایت در یزد 09907030329

سئو سایت در یزد | طراحی سایت در یزد 09907030329
سئو سایت در یزد | طراحی سایت در یزد 09907030329

سئو سایت در یزد - بهینه سازی سایت در یزد - انجام مدیریت حرفه ای سایت در یزد - هزینه و تعرفه سایت در یزد - خدمات سئو سایت در یزد - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در یزد

مراحل انجام خدمات سئو به چند بخش تقسیم می شود؟

عملکرد موتورهای جستجو سعی در ارائه بهترین محتوای موجود بر اساس کلمات سرچ شده توسط کاربران برای آنهاست. موتورهای جستجو این کار را با ایندکس تمام صفحاتی که خزش می کنند، ایجاد و توسعه الگوریتم ها و نمایش نتایج به روش هایی که بیشترین ارتباط را با هدف جستجو دارند، انجام می دهند. با دانستن این که موتورهای جستجو چگونه صفحات وب را می یابند و آنها را رتبه بندی می کنند، بهتر می توان محتوای سایت را برای گوگل بهینه یا سئو کرد. انجام این کار، با سه تکنیک قابل انجام است: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال

سئو سایت در یزد

سه ضلع مثلث سئو

سئو داخلی ( On- page SEO) چیست؟

سئو داخلی شامل همه روش هایی است که درون سایت انجام می شود تا محتوای سایت در صفحات گوگل رتبه بهتری دریافت کند. سئو داخلی شامل بهینه کردن محتوا، ساختار و کدهای HTML سایت است. مهم ترین موارد سئو داخلی عبارتند از:

بهنیه سازی تایتل

سرعت سایت

ساختار URL

لینک سازی داخلی

متن Alt برای تصاویر

ریسپانسیو بودن سایت

توضیحات متا

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت یزد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

سئو تکنیکال ( Technical SEO) چیست؟

سئو فنی یا تکنیکال به معنی بهبود جنبه های فنی وب سایت برای افزایش رتبه بندی صفحات آن در موتورهای جستجو است. لود سریعتر، خزش آسان تر وب سایت و قابل درک بودن برای موتورهای جستجو از اصول سئو تکنیکال است. سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت فراوانی دارد. سئو فنی بخشی از سئو است که بر بهبود سلامت فنی وب سایت برای گرفتن رتبه های بالاتر متمرکز کی شود و گام بسیار مهمی در کل فرآیند سئو می باشد. اگر در سئو فنی سایت مشکلی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد نتایج سئو زیاد راضی کننده نخواهدبود. 

مهم ترین عناصر سئو تکنیکال عبارتند از:

بهینه سازی سرعت

بررسی سلامت سرور

نقشه سایت

نصب ssl

سازگاری با نسخه های موبایل

خدمات سئو سایت در یزد

سئو خارجی ( Off-page SEO) چیست؟

سئو خارجی به کلیه اقدامات انجام شده در خارج از سایت که با هدف ارتقاء رتبه سایت در صفحات موتور جستجو انجام می گیرد گفته می شود. الگوریتم های گوگل و عوامل رتبه بندی آن به طور مداوم در حال تغییرند، اما هنوز سئو خارجی تاثیر زیادی در رتبه بندی سایت دارد؛ چون میزان اعتبار قابلیت اطمینان بودن وب سایت را مشخص می کند.

مهم ترین المان های سئو خارجی عبارتند از:

وبلاگ نویسی مهمان

بک لینک

برند منشن

سوشیال سیگنال

سرچ برند

استراتژی سئو

پیش از طراحی سایت، تولید اعتیار یا حتی هزینه کردن برای افزایش اعتبار سایت، باید بدانیم هدف از سرمایه‌گذاری در حوزه سئو چیست. شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد (KPI) برای هر کسب و کاری متفاوت است، برای یک فروشگاه اینترنتی افزایش فروش و جذب مشتریان جدید مهمترین معیار موفقیت است و برای یک شرکت بازرگانی تعداد تماس‌هایی که در روز با تیم مشاوره برقرار می شود. و برای یک مجله اینترنتی یا سایت خبری که تبلیغات مهم‌ترین منبع درآمد است، میزان بازدید روزانه و زمان حضور کاربران در سایت مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد آن سایت یه شمار می رود.

یک سایت نمی‌تواند در همه کلمات کلیدی به رتبه 1 نتایج جستجو برسد. هدف از تدوین استراتژی سئو مشخص کردن خطوط قرمز کسب و کار است تا بتوانیم زمان و سرمایه را بر عبارات و صفحاتی متمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کسب و کار مورد نظر خلق می‌کند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت یزد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

سئو کلاه سفید (White Hat SEO) چیست؟

سئو کلاه سفید به استفاده از استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های بهینه سازی وب سایت گفته می شود که توسط گوگل تایید شده اند. برای سئو کلاه سفید ترفند، تغییر مسیر مخفیان و محتوای بی کیفیتی وجود ندارد و همه چیز روشن و با کیفیت و مفید است.

در این روش اولویت اصلی کاربران هستند نه موتورهای جست و جو و به همین دلیل محتوایی تولید می شود که کاربران آن را بپسندند و برای دیگران به اشتراک بگذارند. این روش ها منطبق بر استانداردهای گوگل است و ریسک بسیار پایینی دارد، اما به هزینه و زمان بالایی نیاز دارد.

بهینه سازی سایت در یزد

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) چیست؟

سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقداماتی مغایر با دستورالعمل های گوگل است و برای افزایش رتبه سایت ها در نتایج گوگل استفاده می شود. تکنیک های سئو کلاه سیاه، هدف موتور جست و جو را نادیده می گیرند و سعی می کنند با دور زدن الگوریتم ها و استفاده از روش هایی که ارزشی برای کاربر ایجاد نمی کند، در رتبه برتر قرار گیرند. البته ریسک استفاده از این روش ها بالاست و اگر موتور جست و جو متوجه تقلب در نتایج شود، وب سایت خاطی را جریمه خواهد نمود.

سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) چیست؟

سئو کلاه خاکستری مجموعه روش هایی است که برای بهبود رتبه به گونه ای عمل می کنند که از نظر گوگل طبیعی به نظر برسد. استفاده از سئو کلاه خاکستری اکنون و در زمان حال خطری ندارد ولی در آینده امکان دارد سایت هایی که به وسیله این سئو بهینه شده اند، گرفتار پنالتی گوگل شوند. به طور کلی انجام و استفاده از این روش ها و ترفندهای سئو سایت باید طبق اصول و مطابق با آپدیت های گوگل انجام گیرد.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در یزد

چه کسی باید سئو سایت را انجام می دهد؟

سئو در مفهوم ساده و در اجرا پیچیده است، سئو مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع و مستمر است که اجرای آن هم به دانش و هم به تجربه نیازمند می باشد. تصمیم‌گیری در مورد این که چه کسی سئو سایت را بر عهده بگیرد به 3 فاکتور اصلی شامل بودجه، منابع انسانی و زمان بستگی دارد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت یزد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

به طور معمول کسب و کارهای اینترنتی به 4 روش مختلف سئو سایت خود را مدیریت می‌کنند:

1- یادگیری و انجام سئو توسط مالک کسب و کار

در این روش مالک کسب و کار خودش سئو را فرا می گیرد و بخش مهمی از زمان و انرژی خود را صرف انجام آن می‌کند. کسب و کارهای نوپا که هنوز بودجه کافی و ساختار سازمانی مشخص برای سرمایه‌گذاری در حوزه سئو را ندارند از این روش استفاده می‌کنند.

2- برون‌سپاری به شخص یا شرکت

اگر مجموعه‌ای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینه‌ها داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر درست ترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود.

این کار دغدغه‌های مربوط به جذب و نگهداری نیرو، تامین امکانات و فضای کاری و از همه مهمتر آزمون و خطا برای رسیدن به نتیجه مطلوب را حذف خواهد کرد.

بهترین خدمات سئو سایت در یزد

3- تشکیل یک تیم داخلی سئو در شرکت

سازمان‌ها و شرکت‌هایی که تعداد پرسنل بالایی دارند می‌توانند با تشکیل یک تیم داخلی برای دیجیتال مارکتینگ و سئو؛ سرعت عمل و انعطاف‌پذیری شرکت را در تصمیم‌گیری و اجرای کمپین‌های بازاریابی و پیشرفت در سئو افزایش دهند.

این روش هزینه‌های به مراتب بیشتری در مقایسه با برون‌سپاری دارد ولی بازدهی بالا و کسب نتیجه در زمان کوتاه‌تر را در پی خواهد داشت.

4- ترکیب تیم داخلی و مشاور حرفه‌ای

برای سازمان‌های بزرگ که معمولا در حوزه‌های رقابتی مثل گردشگری، ارز دیجیتال و … فعالیت می‌کنند و سئو در بازاریابی بسیار با اهمیت است؛ تشکیل یک تیم داخلی کافی نیست، این شرکت‌ها از مشاوران حرفه‌ای و نظارت متنوع برای تقویت تیم و تصمیم‌گیری بهتر استفاده می کنند.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟