مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در اهواز - بهینه سازی سایت در اهواز 09907030329

سئو سایت در اهواز - بهینه سازی سایت در اهواز 09907030329
سئو سایت در اهواز - بهینه سازی سایت در اهواز 09907030329

سئو سایت در اهواز - بهینه سازی سایت در اهواز - انجام مدیریت حرفه ای سایت در اهواز - هزینه و تعرفه سایت در اهواز - خدمات سئو سایت در اهواز - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در اهواز

مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در سئو

برای رتبه بندی SEO بیش از 200 فاکتور وجود دارد تا موتورهای جستجو قادر به تعیین رتبه بندی سایتها در نتایج جستجوی کاربران شوند. همه فاکتورهای رتبه بندی دارای درجه اهمیت برابر نیستند و برخی از عوامل مهمتر از مابقی هستند. از آن جمله می توان به موراد زیر اشاره نمود:

سئو سایت در اهواز

محتوای با کیفیت بالا

اصلی ترین مورد در سئو محتوا است. با محتوای منحصربفرد، تازه و مفید برای کاربران ، گوگل آن را در نتایج برتر صفحه موتور جستجوی خود (SERPs) نمایش خواهد داد. گوگل به کیفیت محتوا توجه ویژه ای دارد و این به بهینه سازی سایت بستگی ندارد، اگر محتوای بارگذاری شده ارزشمند نباشد، نمی توان انتظار رتبه های بالاتر را برای سایت داشت.

یکی دیگر از راه های افزایش تعامل کاربران با وب سایت، بارگذاری مداوم مطالب با کیفیت در سایت است. موتورهای جستجو به دنبال بهترین نتایج ممکن برای ارائه به کاربران هستند، بنابراین کسب رتبه بالا از آن سایتهایی با محتوای جامع، تخصصی و یونیک خواهد بود.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اهواز همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

محتوای با کیفیت از نظر گوگل چیست؟

1.محتوای منحصر به فرد 

گوگل برای محتوای جدید و منحصر ارزش قائل است. محتوای تولید شده باید به گونه ای باشد که به سؤالات مراجع سایت پاسخ دهد، دارای ارزش باشد و کپی نباشد. اگر محتوای شما تکراری یا مشابه سایر صفحات وب بود، می تواند تأثیر منفی بر سئوی سایت بگذارد، حتی امکان این که گوگل صفحه مورد نظر را ایندکس نکند وجود دارد. اگر به طور منظم محتوای تکراری منتشر کنید، گوگل بودجه خزش وب سایت را نیز کاهش می خواهد داد. بنابراین، در زمان تولید محتوا، از متفاوت بودن و با کیفیت بودن محتوا اطمینان حاصل نمایید. 

2.مطالب به روز و تازه

افزایش کیفیت محتوا راه دوم تازه و به روز نگه داشتن سایت است. با به روز رسانی منظم پست های سایت و بارگذاری اطلاعات جدید، موتور جستجو متوجه این به روز رسانی ها مخصوصا در سایت های خبری و گزارشی خواهد شد.

بهینه سازی سایت در اهواز

3.ساختار و سازماندهی و خوانایی محتوا

برای کیفیت بخشی به محتوا باید مطالب به خوبی سازماندهی شود تا بازدیدکنندگان سایت به راحتی قادر به خواندن مطالب سایت و یافتن راه حل مشکل خود باشند. برای بهبود ساختار و عنوان بندی  مطالب مقالات می توان از زیر عنوان ها (H2 تا H6 ) استفاده کرد. همچنین می توانید از تگ های HTML برای بولت (ol) و لیست های اعداد (li) برای سازماندهی بیشتر محتوا بهره برد. پس با افزایش سهولت خوانایی مطالب سایت، تجربه کاربری سایت بهبود خواهد یافت که این مورد به طور غیرمستقیم روی رنکینگ سایت تاثیر گذار می باشد.

4.عمق محتوا

بهتر است تیتر و کلیدواژه را در ابتدای برچسب‌های عنوان سئوی پست‌ها قرار گیرد. گوگل محتوایی را ترجیح می دهد که عمق داشته باشد و یک موضوع را با جزئیات کامل پوشش دهد و به طور کامل سوالات کاربران را پاسخ گوید. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اهواز همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

امنیت سایت (Site Security)

گوگل در سال 2014 درباره تاثیر امنیت سایت روی رتبه بندی توضیحات خود را ارائه نموده است و این یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی گوگل می باشد. منظور از امنیت سایت استفاده از رمزگذاری HTTPS است. سایت هایی که دارای رمزگذاری HTTPS هستند، دارای گواهینامه SSL می باشند که ارتباطی امن بین یک وب سایت و کاربران آن ایجاد می نماید.

این رمزگذاری یک لایه امنیتی اضافی ایجاد می کند تا از اطلاعات رد و بدل شده بین کاربران و سایت محافظت نماید. موتورهای جستجو سعی در هدایت کاربران به سوی معتبرترین سایت ها دارند و رمزگذاری HTTPS نشان دهنده امن بودن سایت مقصد می باشد. اگر آدرس وب سایتی با HTTP شروع می شود و نه با HTTPS ، به این معنی است که سایت آن ایمن نیست و باید یک گواهی SSL به سایت خود اضافه نماید.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در اهواز

هدف جستجو

از دیگر عوامل مهم در رتبه بندی گوگل، مطابقت محتوا با هدف جستجوی کاربران می باشد. هدف جستجو چیزی است که کاربر در موتور جستجو به دنبال آن می گردد. هدف جستجوی هر کلمه کلیدی در گوگل متفاوت است و باید دلیل جستجوی آن عبارت را دانست. برای تولید محتوا باید موضوعات محتوای تولید شده با هدف جستجو مطابقت داشته باشد.

گاهی اوقات هدف جستجو بر اساس قالب و سبک محتوا متفاوت است و گوگل در بعضی کلمات کلیدی فقط ویدیوها و اینفوگرافیک ها را در نتایج برتر نمایش می دهد، پس برای رتبه گرفتن با آن کلمات کلیدی باید یک ویدیو یا یک اینفوگرافیک ایجاد نمود. هدف جستجو  می تواند نشان دهد که بازدیدکنندگان سایت در در چه مرحله ای از بازاریابی هستند.

جستجوی اطلاعات اولیه در مورد محصولات یا مقاله آموزشی و یا در مرحله نهایی و آماده خرید بودن مخاطب می تواند امکان پاسخ به سوالات و ایجاد محتوای موثر را آسان نماید. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اهواز همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

موبایل فرندلی (Mobile-Friendliness)

گوگل در سال 2019 از mobile-first index رونمایی کرد و این یعنی بسیار مهم است که وب سایت برای موبایل قابل دسترسی باشد. Mobile-first یعنی گوگل اکنون نسخه موبایل وب سایت شما را ایندکس و رتبه بندی خواهد کرد. پیش از این، گوگل از نسخه دسکتاپ به عنوان نسخه اصلی برای ایندکسینگ استفاده می کرد؛ اما با وجود کاربران زیاد اینترنت موبایلی در سراسر جهان، گوگل این تغییر را انجام داده است. 

موبایل فرندلی بودن به ظاهر و عملکرد یک وب سایت هنگامی که در دستگاه تلفن همراه مشاهده می شود اشاره دارد. سایت های موبایل فرندلی با استفاده از طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو، محتوا را طوری تنظیم می کند تا در هر اندازه صفحه نمایش خوب و قابل خواندن و گردش به نظر برسد و تجربه کاربری خوبی را ارائه دهند. میزان سرچ با دستگاه های موبایلی از دسکتاپ بیشتر است و در نتیجه موبایل فرندلی بودن سایت، هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران با اهمیت می باشد.

خدمات سئو سایت در اهواز

قابلیت خزش (Crawlability)

اگر موتورهای جستجو نتوانند صفحه ای را پیدا کنند، امکان رتبه بندی آن صفحه را نخواهند داشت. به همین دلیل قابلیت خزش سایت در رتبه بندی سئو با اهمیت است. قابلیت خزش به موتورهای جستجو اجازه اسکن یک وب سایت را می دهد تا محتوای آن را بررسی کنند تا بتوانند تعیین کنند که صفحه درباره چیست و چگونه باید رتبه بندی شود.

نقشه سایت شامل تمام صفحات مهمی است که موتور جستجو در آنها خزش می کند. خزنده های گوگل به این ترتیب به راحتی در وب سایت حرکت می کند و محتوای جدید را کشف و صفحات را ایندکس می نمایند.

راه دیگر کمک به گوگل کمک کنید برای ایندکس کردن سایت، بهینه سازی فایل robots.txt می باشد. فایل robots.txt یک راهنما برای ربات های گوگل است و به آن‌ها اطلاع می دهد که چگونه وب‌سایت را بخزند و ایندکس نمایند.این فایل مشخص می کند که خزنده های موتورهای جستجو باید در کدام صفحات بخزند و کدام صفحات را خیر. در نتیجه، بودجه خزش مدیریت می شود و ربات‌ها از صفحاتی که ضروری نیستند، عبور نخواهند کرد.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟