مشاوره رایگان 09907030329
سئو سایت در بوشهر - 09907030329
سئو سایت در بوشهر - 09907030329

سئو سایت در بوشهر - بهینه سازی سایت در بوشهر - انجام مدیریت حرفه ای سایت در بوشهر - هزینه و تعرفه سایت در بوشهر - خدمات سئو سایت در بوشهر - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در بوشهر

تحقیق کلمات کاربردی

اولویت‌بندی فهرست کلمات کلیدی

برای تولید محتوا تا جای ممکن کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار را پیدا کرد، تعداد کلمات کلیدی مورد توجه نیست. به طور کلی یافتن چند صد کلمه برای کسب‌وکارهای کوچک کافی است، کلمات کلیدی بیش از حد نیز می تواند به جای مفید بودن باعث سردرگمی شود. بهتر است برای کلمات کلید به تدریج و با برنامه ریزی محتوا تولید کرد و با کلماتی که می توان رتبه سایت را بوسیله آنها بالا برد آغاز نمود. در ابتدا از کلمات کلیدی طولانی شروع کنید. درباره اولویت‌ها و برنامه‌ریزی برای تولید محتوا یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

سئو سایت در بوشهر

استفاده از کلمه کلیدی کانونی و مترادف‌ها در یک صفحه

در گذشته برای هر کلمه‌ای که می‌خواستید توسط آن شناخته شوید، باید یک صفحه فرود ایجاد می‌کردید. اما امروزه موتورهای جستجو هوشمند باعث شده اند دیگر برای هر کلمه کلیدی نیازی به ایجاد یک صفحه فرود نباشد و سعی می کنند با توجه به هدف کاربران از جستجو بهترین پاسخ را به آن‌ها ارائه نمایند. پس اگر صفحه سایت به پرسش‌های کاربران به خوبی پاسخ دهد، می توند در رتبه‌های بالاتری قرار ‌گیرد.

موتورهای جستجو تفاوت‌های جزئی کلمات کلیدی را درک می کنند و دیگر نیازی نیست که برای تمام مترادف‌های کلمات کلیدی با کلمات با تفاوت‌های کوچک، صفحه جداگانه ایجاد نمود. با استفاده از کلمات مترادف با عبارت کلیدی در یک مقاله می‌توان میزان خواندن Readability متن و شانس بهبود رتبه را افزایش داد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بوشهر همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط به محتوا

کلمات کلیدی مرتبطRelated Keyphrases  درک عمیق‌تر و گسترده‌تری از کلمه کلیدی کانونی و اصلی به مخاطبان ارائه می کنند. برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط می‌توان از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نیز استفاده کرد.

یک بار استفاده از هر کلمه کلیدی

از هر کلمه کلیدی به عنوان کلیدواژه کانونی بیش از یک بار استفاده نکنید چون ممکن است به خاطر استفاده از Keyword Cannibalization دچار مشکل شوید. گوگل نمی‌تواند تفاوت دو نوشته مشابه در یک وب‌سایت را به خوبی تشخیص دهد و امکان دارد پست‌ها یا صفحات مشابه در یک وب‌سایت را در رتبه‌های پایین‌تر قرار دهد.

با استفاده از ابزارهایی مانند ابزار Yoast می‌توان بررسی کرد که در نوشته‌های قبلی از کدام کلمات کلیدی به عنوان کلیدواژه کانونی استفاده شده است. 

بهینه سازی سایت در بوشهر

ابزارهای کاربردی برای تحقیق کلمات کلیدی

Google Keyword Planner

ابزار گوگل کی ورد پلنر قابل اطمینان‌ترین منبع اطلاعاتی آنلاین برای تحقیق کلمات کلیدی است، این ابزار اطلاعات مورد نیاز خود را مستقیما از گوگل دریافت می کند. اما این ابزار برای کمک به بهبود نتیجه کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ساخته شده و به طور خاص برای سئو طراحی نشده است. ولی باز هم می توان از آن برای ایجاد فهرست کلمات کلیدی، مشاهده کلمات کلیدی پربازدید و ایده گرفتن بهره گرفت.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بوشهر همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

Semrush

ابزار Semrush به جای نمایش دادن کلمات کلیدی پرکاربرد، کلمات کلیدی دقیقی که در وب‌سایت‌ها برای بهبود رتبه در گوگل را نمایش می‌دهد، پس برای رقابت با وب‌سایت خاص بر سر رتبه در گوگل می‌توان آدرس آن سایت را در ابزار Semrush وارد نمود تا به اطلاعات مورد نیاز برای رقابت دسترسی پیدا کنید. 

Exploding Topics

این ابزار مانند گوگل ترندزGoogle Trends  است. ابزار Exploding Topics عبارت‌های پربازدید در وب را یافته و فهرست آن‌ها را به کاربر نمایش می‌دهد. بعلاو با استفاده از این ابزار می‌توان فهرست کلمات کلیدی یافت شده را بر اساس گروه‌های خاص دسته‌بندی نمود.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در بوشهر

Keyword Surfer

ابزار Keyword Surfer یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است چون کار کردن با آن ساده است. با استفاده از افزونه کروم این ابزار می‌توان کلمه‌های کلیدی پیشنهادی را در نتایج گوگل مشاهده نمود. 

Ahrefs Keyword Explorer

وب‌سایت Ahrefs دارای یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی خوب و کاربردی Keyword Explorer می باشد که درباره هر کلمه کلیدی اطلاعات بسیار زیادی از جمله میزان جستجو، تعداد کلیک‌ها، هزینه به ازای کلیک (CPC) و... را به کاربر ارائه می‌نماید. با استفاده از این ابزار می توان بررسی کرد که آیا کلمه کلیدی مورد نظر، ارزش تولید محتوا و سرمایه‌گذاری برای بهبود رتبه را دارد یا نه.

پیشنهادهای ابزار Keyword Explorer فقط شامل شکل‌های دیگر و مترادف‌های ساده کلمات مورد نظر می باشد، اما برای پژوهش و تحقیق درباره اطلاعات یک کلمه یا عبارت کلیدی خاص، می‌توان از آن استفاده نمود.

Ubersuggest

اوبر ساجست داده‌های کلمات کلیدی پیشنهادی را از گوگل دریافت می‌کند، بعلاوه اطلاعاتی مانند میزان بازدید، هزینه به ازای کلیک (CPC)، سختی کلمه کلیدی و از این قبیل را نیز به شما ارائه می‌دهد. 

هزینه و تعرفه سایت در بوشهر

مفاهیم کاربردی و متداول در تحقیق کلمات کلیدی

کلمات کلیدی اصلی

Head Keywords عبارت‌های یک یا دو کلمه ای که زیاد جستجو می شوند و کسب رتبه‌های برتر در صفحه‌های نتایج موتورهای جستجو برای این کلمات بسیار سخت است.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بوشهر همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

عبارت یا کلمه کلیدی کانونی

Focus Keyword or Keyphrase عبارت یا کلمه‌ای که می خواهید صفحه شما با جستجوی آن در گوگل برای کاربر پیدا شود.

استراتژی کلمات کلیدی

تصمیماتی که بر اساس تحقیق کلمات کلیدی گرفته می شود، استراتژی کلمات کلیدی Keyword Strategy را بنا می کند. تصمیم‌گیری درباره اولویت تولید و انتشار محتوا، استفاده از کلمات کلیدی

کلمات کلیدی بدنه

Body Keywords عبارت‌های دو یا سه کلمه‌ای که به طور معمول زیاد جستجو می شوند و این موضوع امکان کسب رتبه های بالاتر در نتایح جستجو را برای کسب‌وکارهای جدید و کوچک کاهش می دهد.

کوتاه یا بلند، محل انتشار محتوا و نوع محتوا از جمله پست وبلاگ یا صفحه محصول یا فیلم آموزشی یا اینفوگرافیک، استراتژی کلمات کلیدی سایت را مشخص می کند.

خدمات سئو سایت در بوشهر

سختی کلمه کلیدی

Keyword Difficulty به میزان رقابت برای کسب رتبه‌های برتر وابسته است. اگر کلمه‌ای را که برای تولید محتوا انتخاب کرده اید، رقابت بسیار زیادی در آن وجود داشته باشد، شاید سایت نتواند به راحتی در صفحه اول رتبه ای کسب کند. می توانید برای تعیین میزان سختی کلمات کلیدی مورد نظر از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و ابزارهای نشان‌دهنده Page Authority | PA استفاده نمایید.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بوشهر همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

کلمات کلیدی طولانی

Long-Tail Keywords عبارت‌ها و کلمات دقیق‌تر و طولانی‌تری که کمتر از کلمه‌های کلیدی اصلی جستجو می‌شوند و معمولا در زمینه‌های خاص کاربرد دارند.

هرچه کلمه و عبارت کلیدی طولانی‌تر و تخصصی‌تر باشد احتمال دریافت رتبه‌ بهتر بیشتر است، چون رقابت زیادی در ارتباط با این کلمات وجود ندارد. با وجودی که این کلمه‌ها کمتر در جستجوها به کار برده می‌شوند، کاربرانی که برای کسب اطلاعات درباره آن‌ها در اینترنت جستجو می‌کنند انگیزه بیشتری برای خرید، دریافت اشتراک یا ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت دارند.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟