مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در سنندج | هزینه و تعرفه سایت در سنندج

سئو سایت در سنندج | هزینه و تعرفه سایت در سنندج
سئو سایت در سنندج | هزینه و تعرفه سایت در سنندج

سئو سایت در سنندج - بهینه سازی سایت در سنندج - انجام مدیریت حرفه ای سایت در سنندج - هزینه و تعرفه سایت در سنندج - خدمات سئو سایت در سنندج - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در سنندج

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه یا black hat seo روش ها و تکنیک های مختلفی است که وبمستران به کمک آنها، موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل را فریب می دهند تا رتبه های صفحات اول را در صفحه نتایج کسب کنند.

سئو سایت در سنندج

تکنیک های سئو کلاه سیاه برای مدت کوتاه یا حتی بلند وب سایت را به صفحات اول نتایج می آورد، اما در بیشتر موارد و در ادامه ربات ها متوجه می شوند و رتبه های سایت را از آن می گیرند. بسیاری از تکنیک های کلاه سیاه هم امروزه توسط موتورهای جستجویی مانند گوگل و الگوریتم های هوشمند آن شناخته شده است و پیش از آن که وب سایت بتواند به کمک آنها سئو شود، از همان ابتدا شناسایی شده و جریمه خواهد شد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت سنندج همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تکنیک های black hat seo

استفاده از کلمات کلیدی بی ربط

بعضی از وبمستران در سئوی محتوای وب سایت، زمانی که قصد دارند یک صفحه فرود با کلمه کلیدی مربوط به محتوا بنویسد، سعی میکند با آوردن کلمات کلیدی بی ارتباط در صفحه، آن را برای هر دو این کلمه سئو کند، اما از نظر گوگل چنین رفتاری کاملا غیرحرفه ای و غیراخلاقی است. 

بطور قطع تعداد زیادی از مخاطبانی که بعد از ورود به صفحه متوجه می شوند به جای یک مقاله مفید در مورد کلمه کلیدی که به دنبال آن هستند به عنوان دیگری رسیده اند، آن صفحه را ترک خواهند کرد. حال با توجه به الگوریتم هایی که در نتایج فعال شده و رفتار کاربر را بررسی می کنند، ترک صفحه از طرف کاربر باعث می شود نرخ پرش آن صفحه بالا برود و نه تنها در کلمه اشتباهی رتبه را از دست می دهد، بلکه در کلمه کلیدی اصلی هم دچار کاهش رتبه خواهد شد.

استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی Keyword Stuffing

در تکنیک کیورد استافینگ ، وبمستر برای سئو کردن هر صفحه در وب سایت ، چندین بار کلمه کلیدی اصلی را به صورت کاملا مصنوعی در بخش های مختلف استفاده می کند.

در گذشته این تکنیک بازخورد خوبی داشت، اما بعد از مدتی گوگل به شدت با این کار مخالفت نمود، امروزه تکرار بیش از حد کلمه کلیدی ممکن است منجر به عدم سئو شدن صفحه یا حتی پنالتی شدن آن بشود.

بهینه سازی سایت در سنندج

بهینه سازی بیش از حد یا over-optimization

در بهینه سازی بیش از حد، وبمستر تکنیک های سئو کلاه سفید را به شکلی مصنوعی و زیادتر از حد معمول در سایت رعایت می کند که باعث می شود ربات های موتور جستجو به وب سایت شک کنند. این موضوع در نهایت باعث کاهش اعتبار صفحه خواهد شد.

استفاده از محتوای کپی

گوگل در گذشته توانایی بررسی و درک کردن محتوای کپی را نداشت و تولید کنندگان محتوا به راحتی و در عرض یک دقیقه یک مقاله را از وب سایت دیگر کپی می کردند و در سایت دیگری قرار می دادند و در نتایج اول قرار می گرفتند، اما بعد از مدتی و با فعالیت الگوریتم پاندا، استفاده از محتوای کپی توسط گوگل مورد بررسی قرار گرفت.

امروزه در اکثر موارد کپی کردن محتوا از سایت های دیگر و کپی آن در وب سایت دیگر، باعث کاهش رتبه و حتی پنالتی خواهد شد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت سنندج همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

تولید محتوای خودکار

این روش را وبمسترانی که وب سایتشان را به کمک ربات ها مدیریت می کنند انجام می دهند، به این صورت که کل فرآیند تولید محتوای سایت توسط ربات هایی که کارشان کپی محتوا از سایت های دیگر و قرار دادن آن در سایت خودشان است انجام می شود.

 انجام مدیریت حرفه ای سایت در سنندج

ظاهرا این یک روش کپی محتواست و گوگل توانایی بررسی و مقابله با آن را دارد، اما این زمانی که ربات ها بتوانند به وب سایت های تازه کار دسترسی پیدا کنند موضوع پیچیده تر می شود. یک ربات، وب سایت تازه کاری را هدف قرار می دهد و محتوای دست اولی که منتشر می کند را در همان دقایق اول، در وب سایت مورد نظر خودش قرار می دهد.

چون وب سایت تازه کار سرعت ایندکس شدن پایین تری دارد، محتوا در سایت مورد نظر ربات ایندکس شده و سایت تازه کار به عنوان کپی کننده محتوا شناخته خواهد شد.

لینک سازی در سایت های سمی

سایت های سمی نزد گوگل به عنوان یک اسپم کننده شناخته می شوند و اگر شما لینک وب سایت خود را در یک سایت بی ارزش و اسپمر قرار دهید، سیگنالی به گوگل می فرستید که با آن سایت ارتباط دارید و گوگل مقداری از نمره منفی آن سایت را به شما انتقال می دهد و نمره spam سایت را بالا می برد. 

 هزینه و تعرفه سایت در سنندج

لینک سازی در فوتر سایت

فوتر، هدر و سایدبار، 3 بخش  وب سایت است که در همه صفحات تکرار می شود و اگر لینکی در آنها قرار داده شود، چون زیاد تکرار می شود قدرت بالایی به صفحات می دهد. طبق استانداردهای سئو باید لینکی در این بخش ها قرار گیرد که باعث بهبود تجربه کاربری کاربران شود اما بعضی سئوکاران هدف بهبود سئو سایت لینک صفحات مختلفی را در این قسمت ها قرار می دهند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت سنندج همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

پست مهمان اسپم

پست مهمان یعنی شما در یک وب سایت دیگر و با اجازه از مدیران آن پستی را منتشر می کنید. استراتژی های مختلفی برای ساخت پست مهمان در سایت ها وجود دارد، بعضی مواقع در ازای دریافت وجه و بعضی مواقع برای شبکه سازی و ایجاد ارتباطات.

اگر بصورت مداوم در یک وب سایت پست مهمان منتشر کنید و در هر پست به صورت اسپم به وب سایت خود لینک بدهید، گوگل این موضوع را متوجه می شود و به عنوان یک تکنیک سئو کلاه سیاه در لینک سازی با آن برخورد خواهد نمود.

اضافه کردن نام در پیشنهادات گوگل

وقتی در کادر جستجو گوگل کلمه ای را برای جستجو وارد می کنید، به طور خودکار چند کلمه و عبارت دیگر هم به شما پیشنهاد می شود. این عبارت ها Google Suggest یا پیشنهادات گوگل است و گوگل آنها را از جستجوی کاربران انتخاب می کند. یعنی زمانی که عبارتی جستجو بالایی داشته باشد، وقتی کاربر قسمتی از آن عبارت را در کادر جستجو وارد کند، کلمه عبارت اصلی نیز به عنوان یک پیشنهاد برای کاربر نمایش داده می شود.

در این تکنیک وبمستران از ربات کمک می گیرند و با آنها به تعداد دفعات زیاد نام برند خود را جستجو می کنند. گوگل به تازگی راهکارهای سختی برای مقابله با این تکنیک استفاده نموده است.

خدمات سئو سایت در سنندج

Google Bombing

یکی از مولفه های تاثیرگذار روی رتبه وب سایت انکرتکست (anchor text) یا متنی است که به کمک آن به وب سایت خودتان لینک می دهید. این انکرتکست موتورهای جستجو را متوجه می سازد که شما تصمیم دارید صفحه سایت روی چه کلمه ای سئو شود. وب مستران با کمک انکرتکست گوگل را فریب می دادند، به این صورت که تعداد زیادی لینک با متنی که اصلا به صفحه مورد نظر مربوط نیست به صفحه داده می شود و گوگل طبق الگوریتم های ضعیف خود، صفحه را روی آن کلمه سئو می کند. البته تکنیک گوگل بمبینگ توسط گوگل شناخته شده است.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت سنندج همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

اسپم در شبکه های اجتماعی

بعضی از وبمستران از پتانسیل بالای لینک سازی در این شبکه ها سوء استفاده می کنند و اکانت های خود را به اکانت ها اسپمینگ لینک سازی تبدیل می کنند. لینک سازی در سوشیال مدیاها خطر کمتری از لینک سازی در سطح سایت ها دارد، اما زیادی روی در آن باعث می شود گوگل از آن برای جریمه سایت استفاده نماید.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟