مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در بندر عباس - خدمات سئو سایت در بندر عباس

سئو سایت در بندر عباس - خدمات سئو سایت در بندر عباس
سئو سایت در بندر عباس - خدمات سئو سایت در بندر عباس

سئو سایت در بندر عباس - بهینه سازی سایت در بندر عباس - انجام مدیریت حرفه ای سایت در بندر عباس - هزینه و تعرفه سایت در بندر عباس - خدمات سئو سایت در بندر عباس - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در بندر عباس

تحقیق کلمات کلیدی چیست ؟

تحقیق کلمات کلیدی Keyword Research برای یافتن عبارت‌های مورد استفاده کاربران در زمان جستجو درباره یک موضوع و میزان یا حجم جستجو Search Volume برای این عبارت‌ها در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل و بینگ است،تحقیق کلمات کلید بخشی از فرآیند سئو محسوب می شود. بهترین راه برای یافتن عبارت‌های کلیدی مورد استفاده کاربران و افزایش بازدید ارگانیک، تحقیق و جستجوی کلمات کلیدی است. می توان گفت اصلی‌ترین گام در تدوین یک استراتژی موفق سئو تحقیق کلمات کلیدی است.

سئو سایت در بندر عباس

تحقیق عبارت‌های کلیدی روش ها و ابزارهای مختلفی دارد. هدف اصلی از این کار، یافتن بهترین و پرکاربردترین عبارت‌های کلیدی بر اساس اهداف کسب‌وکار و تولید محتوای مناسب با آن‌ می باشد. تحقیق برای یافتن کلمات کلیدی مناسب می تواند رتبه وب سایت شرکت را با فهرستی از کلمه‌ها و عبارت‌های کلیدی پرکاربرد در موتورهای جستجو ارتقاء دهد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بندر عباس همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

برای تهیه این فهرست، باید علاقه‌مندی‌های مخاطبان هدف در موتورهای جستجو بررسی کرد تا بدانید افراد هنگام جستجو برای یافتن محصولات، خدمات، کسب‌وکارهای مورد نظر از چه عبارات و کلماتی استفاده می‌کنند، همچنین با جستجوی این عبارت‌ها به دنبال چه نوع محتوایی هستند. این فرآیند هیچ‌وقت به پایان نمی‌رسد و تکرار کردن آن به طور مداوم برای به‌روز ماندن، بسیار حائز اهمیت است.

روش انجام تحقیق کلمات کلیدی

تصمیم‌گیری درباره هدف

تصمیم گیری درباره هدف یعنی در پی بررسی بعضی موارد از جمله هدف اصلی کسب‌وکار یا سازمان، دلیل خاص بودن کسب‌وکار، مخاطبان هدف چه کسانی هستند و وعده شما در وب‌سایت به مخاطب می باشد.

بازار هر شغل متفاوت است، بعضی از بازارها رقیبان زیادی دارند و شرکت‌های بزرگ همیشه بهترین رتبه های نتایج جستجوی کلمات کلیدی را دریافت می کنند. این شرکت‌ ها معمولا بودجه‌های بسیار زیادی برای سئو صرف می کنند و رقابت با آنها دشوار است، پس بهتر است با اهداف کوچک شروع کنید. پس از مسلط شدن بر بخش کوچکی از بازار و کسب اعتبار، می‌توانید محصولات و خدمات خود را به جمعیت بزرگ‌تری از مخاطبان بفروشید و اهداف را بزرگ‌تر کنید.

ایجاد لیست کلمات کلیدی

معمولا این فهرست در صفحات گسترده  Spreadsheets مانند Google Sheets یا نرم‌افزار اکسل ایجاد می‌شود. ستون‌هایی مانند کلمات کلیدی پرکاربرد و میزان جستجوی آن‌ها بر اساس معیارهای مختلف در این فهرست‌ها قرار داده می‌شود.

برای تهیه این فهرست باید  به اهداف مخاطبان از جستجو نیز فکر کنید. بررسی مواردی از جمله مخاطب شما به دنبال چه چیزهایی هستند، از چه کلمات یا عباراتی برای یافتن محصول یا خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند، کالا یا خدمات شما چه بخشی از نیاز مخاطب را حل می کند. اگر اهداف شما واضح باشد، تصویر روشنی از حوزه تخصصی و نقاط فروش منحصربه‌فرد کسب‌وکار خود را کسب خواهید نمود. این اهداف، همان کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهند که می‌خواهید به وسیله آن‌ها شناخته شوید.

بهینه سازی سایت در بندر عباس

تحقیق برای انتخاب کلمات کلیدی

پس از تهیه اولین فهرست کلمات کلیدی، باید به دنبال جزئیات بیشتری باشید. می‌توانید از خود گوگل برای این کار استفاده کنید و عبارت‌های پیشنهادی گوگل برای جستجو را بررسی نمایید. این کلمات کلیدی پرسش‌‌های معمول از گوگل هستند. علاوه بر این، می‌توانید قسمت جستجوهای مرتبطRelated Searches در صفحه نتایج گوگل را هم بررسی نمایید. با استفاده از ابزارهای تخصصی تحقیق کلمات کلیدی نیز می توانید کلمات و عبارت‌های هم‌معنی و مترادف کلمات فهرست خود را پیدا کنید.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بندر عباس همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

استفاده از کلمات کلیدی طولانی

معمولا بهترین نتایج برای کلمات کلیدی کوتاه در اختیار کسب‌وکارهای بزرگ است، اما کلمات کلیدی طولانی ترافیک کمتری دارند و در نتیجه رقابت در آن‌ها کمتر است، عبارت‌های کلیدی طولانی نرخ تبدیلConversion Rate بالایی دارند چون تمرکزشان بر روی محصولات یا موضوعات بسیار خاص می باشد.

برای پیدا کردن عبارت‌های کلیدی طولانی می‌توان از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کرد. پیشنهاد می‌شود یک ستون در فایل فهرست خود به کلمات کلیدی اصلی و کوتاه و ستون‌های دیگر رابه کلمات کلیدی طولانی اختصاص دهید. این کار باعث می‌شود وب‌سایت ساختار بهتری بدست آورد. هرچه عبارت‌های کلیدی جستجوهای طولانی‌تر باشد، ساختار وب‌سایت در صفحات فرود دقیق‌تر خواهد شد.

تحلیل محتوای وب‌سایت‌های رقیب

استفاده کردن یا نکردن از عبارت‌های کلیدی طولانی تا حد زیادی به رقیبان شما بستگی دارد. اگر رقابت در زمینه تخصص شما بسیار زیاد باشد، بهبود رتبه صفحات روی کلمات کلیدی کوتاه دشوار خواهد شد، اما اگر رقابت در زمینه تخصصی شما کم است، می‌توان برای بهبود رتبه از طریق کلمات کلیدی اصلی و کوتاه اقدام نمود. برای این کار می‌توانید از روش‌های بنچ مارک کردنBenchmarking در سئو استفاده کنید.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در بندر عباس

کلمات کلیدی که از تحقیق خود بدست آورده اید در گوگل جستجو کنید. این کار را با اصلی‌ترین کلمه کلیدی آغاز کنید. اولین صفحه نتایج موتور جستجو را بررسی کنید چون این وب‌سایت‌ها رقیبان شما هستند و باید محتوای خود را طوری بهینه کنید که با آن‌ها قابل رقابت باشد. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بندر عباس همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

این مسائل را نیز بررسی کنید که چه وب‌سایت‌های حرفه‌ای یا شرکت‌های دیگری در صفحه نتایج وجود دارد، کیفیت وب‌سایت خود را با وب‌سایت این شرکت‌ها مقایسه کنید و ببینید آیا وب‌سایت شما می‌تواند با آن‌ها رقابت کند؟ بررسی کنید که اندازه و تأثیر شرکت شما در بازار، به اندازه این وبسایت ها هست یا خیر.

رقابت با وب‌سایت‌های برندهای بزرگ سخت تر است. اگر این برندها از طریق برنامه‌های تلویزیونی یا تبلیغات رادیویی شناخته شده باشند، احتمال دریافت رتبه‌های برتر حتی کمتر از قبل خواهد شد ولی بررسی محتوای آن‌ها می‌تواند مفید باشد چون امکان دارد محتوای کسب‌وکارها رقبا ضعیف باشد و بتوانید رتبه آن‌ها را از آن خود کنید.

توصیه می شود به قسمت تبلیغات گوگل یا گوگل ادز Google Ads در نتایج توجه کنید. اگر حساب کاربری گوگل ادز دارید، بخش تبلیغات کلیکیPay-per-Click) را نیز بررسی نمایید. به طور معمول دریافت رتبه‌های برتر در نتایج ارگانیک برای کلمه‌هایی که تبلیغات کلیلی زیادی دارند، سخت تر خواهد بود. این نکات را به فایل فهرست کلمات کلیدی وارد کنید.

توجه به هدف از جستجو

بیشتر اوقات استراتژی‌های سئو باید به پرسش‌های کاربران پاسخ دهد یا بهترین راه‌حل‌ها را برای مشکلات آن‌ها ارائه نماید. معمولا افراد زمانی عبارتی را در موتورهای جستجو وارد می کنند که به پاسخ مختص به سوال یا نیازشان نیاز داشته باشند.

هزینه و تعرفه سایت در بندر عباس

باید هدف مخاطبان از جستجوی عبارت‌های خاص در زمینه کاری خود را بدانید. مخاطبان هدف‌های متفاوتی دارند، بعضی افراد به دنبال کسب اطلاعات در زمینه‌ خاصی هستند، بعضی می‌خواهند به وب‌سایت‌های خاصی دسترسی داشته باشند، بعضی می‌خواهند پیش از خرید درباره محصول موردنظر تحقیق کنند و بعضی نیز می‌خواهند محصولی را در همان لحظه خریداری نمایند. با توجه به نوع صفحه‌هایی که رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی مورد شما را به دست آورده‌اند، درباره هدف مخاطبان از جستجوی آن عبارات اطلاعات کسب نمایید.

تصمیم‌گیری درباره استراتژی کلمات کلیدی

بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده می‌توانید درباره استراتژی کلمات کلیدی کسب‌وکار خود تصمیم‌ بگیرید. در صورت طی مراحل قبلی فهرست مناسبی از کلمه‌های کلیدی و اطلاعات مرتبط با کسب‌وکارهای رقیب و هدف مخاطبان از جستجوی آن‌ها کسب نموده اید.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بندر عباس همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

حالا این نکته را بررسی کنید که وب‌سایت شما چطور می‌تواند با وب‌سایت‌های دیگر در اولین صفحه از نتایج جستجو رقابت کند. اگر بودجه بازاریابی و اندازه شرکت شما با شرکت‌های نتایج صفحه اول در یک سطح است، بهتر است روی تولید محتوا برای کلمات کلیدی کوتاه یا اصلیHead Terms  تمرکز داشته باشید، در غیر این صورت روی کلمات کلیدی طولانی‌تر تمرکز کنید تا ترافیک زیادی را برای وب‌سایت شما جذب کند. پس از کسب رتبه مطلوب در این کلمات، هدف‌گذاری بهبود رتبه در کلمات کوتاه‌تر کمی ساده‌تر خواهد شد.

خدمات سئو سایت در بندر عباس

ایجاد صفحات فرود

اما ایجاد صفحات فرود مناسب برای جذب ترافیک و افزایش بازدید از صفحات وب‌سایت ضروری است، پس بهتر است برای کلمات کلیدی خود صفحه جداگانه بسازید، این کار را به عنوان هدفی طولانی‌مدت در نظر بگیرید. استراتژی کلمات کلیدی در اولویت‌بندی محتوا برای ساخت صفحات فرود مفید خواهد بود. برای مهم‌ترین کلمات کلیدی در زمینه کاری خود، بهترین مقاله‌ها را تولید کنید و لینک تمام مقاله‌های تکمیلی با کلمات کلیدی طولانی‌تر را در آن‌ها قرار دهید.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟