مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در ساری | مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در ساری | مشاوره رایگان 09907030329
سئو سایت در ساری | مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در ساری - بهینه سازی سایت در ساری - انجام مدیریت حرفه ای سایت در ساری - هزینه و تعرفه سایت در ساری - خدمات سئو سایت در ساری - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در ساری

لینک‌سازی در سئو کلاه سفید

بک لینک لینک ورودی نیز نام دارد، نوعی از سئوی خارج از صفحه است که در آن لینک‌هایی از وب‌سایت‌های دیگر که خوانندگان را به سایت شما هدایت می‌کند کسب می کنید. شخصی که لینک را دریافت می کند در واقع یک بک لینک دریافت کرده است. بک لینک ها با لینک های خروجی و لینک های داخلی متفاوت هستند.

لینک های خارجی لینک های وب سایت شما به وب سایت دیگر است و لینک های داخلی لینک های یک صفحه در وب سایت شما به صفحه دیگر خود شماست می باشد.

سئو سایت در ساری

بک لینک های مناسب می توانند ترافیک را به وب سایت هدایت نمایند، به این صورت که خوانندگان سایتی که لینک سایت شما را قرار داده روی آن کلیک کنند. همچنین بک لینک ها می توانند رتبه سایت را در جستجوها بالا ببرند به اینصورت که بک لینک ها به موتورهای جستجو نشان می دهند که وب‌سایت شما در یک موضوع خاص معتبر است و هرچه سایت شما بک‌لینک‌های بیشتری از سایت‌های مرتبط و یا با کیفیت و معتبر به آورد، در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بهتری کسب خواهد کرد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت ساری همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

یک لینک ورودی خوب از یک وب‌سایت تخصصی و از انکر تکست طبیعی استفاده می کند. Anchor text متنی است که لینک روی آن سوار شده است. در متن لنگر طبیعی نباید فقط به کلمات کلیدی خود پیوند بدهید. گوگل موضوع یک پیوند را به راحتی درک می‌کند.

ترفندهای لینک سازی

تنظیم و انتشار فهرست های منابع مفید 

لیست منابع برای کسب پیوند مناسب است و محتوای مفیدی نیز برای خوانندگان به حساب می آید. ایجاد یک فهرست منابع جامع برای سایت های دیگر این امکان را فراهم می کند که به جای بازنویسی و مدیریت همه آن محتوا، در پست های خود به فهرست شما لینک بدهند. 

ایجاد مطالعات موردی درباره چشمگیرترین مشتریان 

اگر کاربران سایت را در مطالعات موردی در مورد کسب و کارشان خوب معرفی کنید، آنها به سایت شما لینک می دهند. می توانید شرکت‌هایی را انتخاب کنید که عالی و یا خوب باشند و محصول یا خدمات شما را به خوبی بشناسند.

نوشتن پست های مهمان 

نوشتن پست های مهمان یعنی یک مطلب عالی بنویسید و آن را به سایت های مرتبط پیشنهاد دهید. اگر سایتی آن را قبول کند، باید یک لینک ورودی در آن پست به سایت شما بدهد. شما می توانید این پست ها را برای رسانه ها بفرستید.

بهینه سازی سایت در ساری

نوشتن پست های خبری ترند (newsjack) 

زمانی که از محبوبیت یک خبر برای تقویت موفقیت خود در فروش و بازاریابی استفاده کنید به معنی پست خبری ترند (newsjack) است. اگر اولین کسی باشید که در مورد یک رویداد خبری نظر می‌دهد، به دلیل تازه و جدید بودن محتوا در الگوریتم گوگل، این صفحه از سایت در صدر نتایج جستجو قرار می‌گیرد و دیگران به محتوای شما پیوند می‌دهند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت ساری همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

سایت ثابت با محتوای عالی 

تولید مداوم محتوای عالی برای سایت برای کاربرانی که به طور معمول علاقه دارند به آن پیوند دهند بهترین راه برای ایجاد پیوندهای ورودی به صورت ارگانیک است. شما باید محتوایی را منتشر کنید که با صنعت و شغل شما مرتبط باشد و به کاربر کمک کند. به این ترتیب، آنها آن مطلب را به اشتراک  می گذارند و یا حتی اگر صاحب وب‌سایتی باشند به آن لینک دهند.

پیوند دادن به سایت های دیگر 

سایت باید یک ابزار اجتماعی باشد، هرچه بیشتر به دیگران پیوند دهید، احتمال اینکه مدیر آن سایت ها لینک سایت شما را قرار دهد بیشتر است. به علاوه، شما نمی‌توانید همه چیز را در سایت تحت پوشش قرار دهید پس باید از منابع فراوان در وب استفاده کنید.

جمع بندی های تخصصی برای ایجاد روابط 

می توانید از خبرگان به عنوان یک ابزاری عالی برای ایجاد روابط با اینفلوئنسرها استفاده کنید. شاید گردهمایی‌های آنلاین بلافاصله لینک‌های ورودی یا سرنخ‌های زیادی را برای سایت ایجاد نکند اما روابط با اینفلوئنسرها کمک می‌کند تا بتوانید از منابع معتبر، بک لینک‌های قوی دریافت نمایید. پس از مشارکت آنها، می توان در مورد فرصت پست مهمان یا امکان دیگری با آنها صحبت کنید.

انجام نظرسنجی برای تحقیقات

تحقیقی را انجام دهید و طبق قرار، داده ها را با بعضی دیگر به اشتراک بگذارید. اگر جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام دهید و پس از آن به بعضی سایت‌های معتبر اجازه دسترسی به یافته‌ها را بدهید، آنها برخی تبلیغات و پیوندهای ورودی را برای شما انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که حجم نمونه و جامعه آماری خوبی در اختیار دارید.

 انجام مدیریت حرفه ای سایت در ساری

داوطلب شوید 

شرکت ها همیشه به دنبال مشتریانی که مایل به مطالعه موردی باشند می گردند، می توانید وقت خود را داوطلبانه برای یکی از فروشندگان اصلی خود اختصاص داده و پس از انتشار مطلب، یک بک لینک از مطالعه موردی دریافت نمایید.

ایجاد اشکال مختلف محتوای بصری 

چارت،کارتون، نمودار، جدول و مواردی از این قبیل، جزوی از استراتژی بازاریابی محتوای بصری و یک راه عالی برای به دست آوردن لینک‌های ورودی هستند. ساختن این نوع محتوا زمان بر و هزینه بر است و به همین دلیل بسیاری به جای انجام آن، به محتوای شما پیوند می‌زنند. برای انجام این کار می توان از ابزارهای طراحی آنلاین رایگان استفاده نمود.

ایجاد ابزارهای رایگان 

با ایجاد ابزارهای رایگانی که برای مشتریان هدف مفید است، می توانید سایت را در فهرست منابع قرار دهید.

نوشتن نقد کتاب 

اگر یک بررسی جامعی در مورد محتوای نویسنده دیگری ارائه کنید، احتمال دارد بقیه به آن مطلب لینک بدهند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت ساری همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

برگزاری وبینارهای رایگان و ارسال مستندات به صورت آنلاین 

اگر وبینارهای رایگان آموزنده باشد، شرکت کنندگان آن را به اشتراک می گذارند. می توانید اسلایدهای ارائه پاورپوینت و یا pdf را به همراه لینک در یک پست سایت جاگذاری کنید و یا آن را در صفحه وبینار قرار دهید تا هرکس به دنبال ثبت نام در وبیناری که به پایان رسیده است باشد، بتواند آن را ببیند.

می توانید برای دریافت بهتر بک لینک به این صفحات وبینار، با یک شرکت یا برند تأثیرگذار دیگر برای این وبینار شریک شوید، در اینصورت علاوه بر این که دو نام تجاری که به خوبی هماهنگ شده‌اند وبینار قدرتمندی را ارائه می‌دهند، بلکه مخاطبان بیشتر خواهند شد.

هزینه و تعرفه سایت در ساری

ایجاد اینفوگرافیک های مفید 

کاربران اینفوگرافیک ها را به اشتراک می گذارند. اگر بتوانید یک اینفوگرافیک اصلی ایجاد کنید، مردم به شما به عنوان منبع اصلی لینک می دهند. برای افزایش احتمال پیوند ورودی، می‌توان طرح خود را با ذکر منابع به اشتراک گذاشته و کد جاسازی اینفوگرافیک خود را در دسترس قرار دهید.

این کار را می‌توان با قالب‌های رایگان اینفوگرافیک‌ ایجاد کرد، ضمنا باید موضوعی را مطرح کنید که قابل تجسم باشد و به کسب و کار شما مرتبط باشد.

ایجاد قالب های قابل اشتراک گذاری 

الگوها نیز مانند ابزارهای رایگان برای پیوند مفیدند. قبل از ایجاد یک قالب، انواع قالب های آسان و قابل دانلود ایجاد کنید که دیگران بتوانند بارها به آن پیوند دهند.

ایجاد ارائه های SlideShare 

می توانید یکی از اینفوگرافیک های خود را تکه تکه کنید یا یکی از آخرین سخنرانی خود را تغییر دهید و در مرکز منابع وب سایت خود یا حتی در یک حساب SlideShare برای پیوندهای بیشتر قرار دهید. ارائه های قانع کننده، قابلیت اشتراک‌گذاری‌ بیشتری دارند.

ثبت یک کار خنده دار 

موارد بامزه و خنده دار به سرعت دست به دست می‌شوند، می توان از جوک‌های خنده‌دار در صنعت و یا شغل خود استفاده کنید و یا از آن با محتوای طنزآمیز که قابل پیوند است استفاده نمایید. همینطور می‌توانید یک ویدیوی کوتاه یا یک توییت بسازید تا شوخی را به تصویر بکشد، اما کار را به گونه ای انجام دهید تا به مخاطبان توهین نشود.

نصب ابزار و پلاگین اشتراک گذاری اجتماعی 

ویجت های اشتراک گذاری اجتماعی محتوای خود را در محتوای خود مانند مطالعات موردی، کاغذهای سفید، کتاب های الکترونیکی و پست های وبلاگ قرار دهید. هرچه بیشتر سایت شما در سایر رسانه های اجتماعی حضور داشته باشد، احتمال بیشتری برای دیدن و به اشتراک گذاشتن و بک لینک از وب سایت دیگران وجود دارد.

خدمات سئو سایت در ساری

نوشتن اخبار جالب شرکت 

زمانی که که یک خبر عالی و جذاب را در وب‌سایت خود ارسال می گذارید و به یکی از شبکه های خبری بزرگ انتقال می دهید تا پوشش بیشتری دریافت نمایید فرصت جدیدی برای شناخت خودتان برای مخاطبان هدف ایجاد نموده اید.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت ساری همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

نظارت بر بک لینک های رقبا

می توانید از بین بک‌لینک رقبا پیوندهای مشابهی را دریافت کنید. تحقیقات رقبا را به صورت هفتگی یا ماهانه انجام دهید تا فرصت‌های جدید و تازه را بیابید و از آنها استفاده کنید.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟