مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در رشت | خدمات سئو سایت در رشت

سئو سایت در رشت | خدمات سئو سایت در رشت
سئو سایت در رشت | خدمات سئو سایت در رشت

سئو سایت در رشت - بهینه سازی سایت در رشت - انجام مدیریت حرفه ای سایت در رشت - هزینه و تعرفه سایت در رشت - خدمات سئو سایت در رشت - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در رشت

لینک سازی

لینک‌سازی فرآیندی بسیار حساس و زمان‌بر و پیوسته ای است که نیاز به نگهداری و بهبود دارد. لینک سازی برای افزایش ورودی سایت انجام می گیرد. چند روش ساده و کاربردی برای گرفتن بک لینک به این شرح است:

سئو سایت در رشت

اهمیت لینک بیلدینگ 

تدوین استراتژی، شناخت کلمات کلیدی و رعایت سئو تکنیکال، تنها روش های سئو کلاه سفید نیست. برای رسیدن به صفحات اول نتایج جستجو لینک‌سازی خارجی استاندارد نیاز است. در سال‌های اخیر، لینک‌سازی برای گوگل و متخصصان سئو بیش از پیش اهمیت یافت است. لینک‌های دریافتی یک وبسایت می‌تواند در رشد سئوی آن تاثیر بسیاری داشته باشد.دریافت اعتباراز طریق لینک بسیار مهم است و ملاک گوگل خواهدبود، اعتبار از یک سایت معتبر و یک سایت نوپا یقینا یکسان نخواهد بود.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت رشت همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

دلیل اهمیت Link building برای گوگل 

لینک‌هایی که وبسایت‌های مختلف با یکدیگر تبادل می‌کنند و اعتباری که سایر وبسایت‌ها به سایت مورد نظر می‌دهند یکی از معیارها برای ارزشگذاری وبسایت خواهد بود. با وجود این معیار، گوگل به اعتبار دیگر سایت ها درمورد سایت شما بیشتر از خود سایت اهمیت می‌دهد. یعنی گوگل این ادعا را صرفا با استناد به لینک‌های سایر سایت‌هایی که معتبر هستند درمورد سایت شما می‌پذیرد. هر لینک به سایت شما مانند یک رای به سایت است. 

Page Rank چیست ؟

یکی از اقدامات موسسان موتور جستجوگر گوگل، معرفی الگوریتمی با عنوان PageRank است. گوگل به کمک الگوریتم پیج‌رنک وبسایت‌ها را در صفحه نتایج جستجو رتبه‌بندی می‌کند. براساس توضیحات گوگل، الگوریتم PageRank با شمارش تعداد و سنجش کیفیت لینک‌های دریافتی یک وبسایت، می تواند اهمیت آن را تخمین بزند. فرض اصلی بر این است که احتمالا وبسایت‌های مهم‌تر، لینک‌های بیشتری از وبسایت‌های سطح وب دریافت می‌کنند.

بهینه سازی سایت در رشت

این الگوریتم تنها فاکتور گوگل برای تعیین ارزش وبسایت‌ها نیست اما یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین الگوریتم‌هاست. نکته مهم‌ دیگر در مورد این الگوریتم سیستم درصدی ارزش‌گذاری و وزن‌دهی آن به لینک‌ها است. یعنی تنها تعداد لینک‌های دریافتی یک وبسایت در معتبر شمرده شدن آن اثرگذار نیست، بلکه امکان دارد وبسایتی با دریافت لینک کمتر، ارزشی بیش از وبسایت مشابهی با لینک بیشتر داشته باشد. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت رشت همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

دو معیار در این الگوریتم موثر هستند. اول تعداد لینک‌های دریافتی و دوم ارزش لینک دریافتی با توجه به اعتبار وبسایت لینک‌دهنده. 

وب سایت‌های زیادی تبدیل به بستری برای ایجاد لینک شده‌اند. معمولا لینک‌هایی که در این وب سایت‌ها قرار گرفته، با سایت مرتبط نیستند. انواع لینک‌ها از سایت‌های مختلف در آن‌ها با موضوعات مختلف وجود دارد و همچنین سایت مرجع، محتوای مناسب و ارزشمندی ندارد و فقط در حال انتشار لینک است. شاید استفاده از این نوع لینک سازی در مدت کوتاهی، امتیاز کسب کنید ولی به محض شناسایی وب سایت اسمپر توسط گوگل امکان جریمه سایت وجود دارد.

تبادل لینک هم در سال‌های گذشته پرطرفدار بوده است، با تبانی مدیران وب سایت‌ها، لینک‌های وب سایت‌های یکدیگر درون محتوای سایتشان قرار می گیرد. اما چون تبادل لینک یک روند طبیعی نیست و به صرف مذاکرات و نه به دلیل معرفی اطلاعات مفید، انجام شده است، توسط گوگل کشف می شود. وقتی گوگل متوجه این تبادل لینک با سایت یا سایت‌های دیگری شود رتبه سایت افت می‌کند.

لینک سازی حلقه‌ای هم شامل تبادل لینک است، با این تفاوت که در تبادل لینک عادی، دو سایت با هم تعامل دارند و به راحتی توسط گوگل، قابل کشف هستند. اما در لینک سازی حلقه‌ای، چندین سایت درگیر هستند. مثلا سایت الف لینکی از سایت ب ایجاد می‌کند به شرطی که سایت ب لینکی از سایت پ در صفحات خود قرار دهد و به این ترتیب پیگیری و کشف این لینک سازی غیر طبیعی، برای گوگل، سخت تر خواهد بود. شاید بتوان به روش لینک سازی حلقه‌ای کمی امتیاز مثبت گرفت اما شمارش معکوس شروع می‌شود تا بالاخره گوگل به کمک الگوریتم‌های هوشمند، این سئو کلاه سیاه را کشف نماید.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در رشت

ارزش گذاری لینک ها در گوگل 

نحوه تعیین ارزش لینک‌ها توسط گوگل، فرآیندی بسیار پیچیده است و گاهی اوقات اطلاعات دقیقی از آنچه که در پرده گوگل اتفاق می‌افتد وجود ندارد. براساس اطلاعات موجود و تجربیات متخصصان در این حوزه، سه مورد می تواند به شما در شناخت و استفاده از عواملی که در بیشتر شدن وزن لینک‌ها موثر هستند کمک خواهد کرد:

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت رشت همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

ارزش وبسایت‌های مهم و معتبر برای لینک 

هرچه وبسایت‌ها و صفحات منحصربفرد آن‌ها ارزشمند و معتبر باشند، به همان میزان لینک‌هایی که به سایر سایت‌ها یا صفحات می‌دهند ارزشمند خواهند بود.  این عامل موثر در لینک‌ها، باعث شده متخصصان سئو به دنبال معیارهایی مانند page authority وdomain authority باشند تا بتوانند تخمین قدرت و اثرگذاری لینک‌ها و وبسایت‌ها را انجام دهند.

ارزش لینک‌های متنوع، مداوم و طبیعی برای سایت 

اگر لینک‌های دریافتی که بصورت طبیعی دریافت شده و بک‌لینک خریداری شده نباشند، با سرعت گرفتن رشد لینک‌های دریافتی، وب سایت شما در مقایسه با رقبا وبسایت در نتایج جستجو ارتقاء خواهد یافت.

البته همه این اتفاقات با پیش شرط رعایت سایر موارد سئو کلاه سفید اتفاق خواهد افتاد. گذشته از این، یکی از عواملی که الگوریتم Freshness گوگل به آن توجه می کند، به‌روزرسانی پیوسته محتواست. 

خدمات سئو سایت در رشت

با ایجاد پروفایل در وب سایت‌های معتبر برای پرسش و پاسخ یا شرکت در تالار‌های گفتگو می توان لینک وب سایت را در یک سایت ارزشمند قرار داد، همچنین بعضی از پروفایل‌ها، امکان درج آدرس وب سایت را هم به شما می‌دهند. البته توجه داشته باشید که آن وب سایت به موضوع سایت شما مرتبط باشد.

شرایط یک لینک استاندارد و کلاه سفید 

برای اینکه یک لینک بتواند ارزش صفحه مبداء را به صفحه مقصد منتقل کند باید چهار مورد اساسی رعایت شود :

بر روی یک انکرتکست مرتبط با محتوای سایت مقصد لینک شده باشد.

لینک نوفالو نباشد (شامل rel=nofollow نباشد)

لینک HTML  قابل دسترسی باشد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت رشت همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

لینک از سمت صفحاتی دریافت شده باشد، که بوسیله گوگل به درستی شناسایی و ایندکس شده است.

لینک‌های استاندارد در حالت کد در تگ href قرار می‌گیرند. این تگ به طور پیش فرض دو نکته را برای لینک در ارزیابی می کند. اول آدرس صفحه مقصد و دوم انکرتکست. 

در صورت قرار دادن لینکی در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک یا یوتیوب ، لینک به صورت خودکار نوفالو خواهد شد. رل نوفالو (rel=nofollow) یعنی سایت مبدا، به طور رسمی سایت مقصد را تایید نمی کند و در نتیجه ارزشی از طریق این لینک به آن منتقل نخواهد شد.

هزینه و تعرفه سایت در رشت

لینک‌هایی که بر روی تصاویر قرار می‌گیرند، متن جایگزین تصویر را به عنوان انکرتکست به گوگل نشان می دهند. پس گوگل برای تعیین وزن و ارزش هر لینک چند معیار مهم دارد : 

استفاده از انکرتکست مناسب

دریافت لینک از سایت‌های مهم، معتبر و ایندکس شده

تنوع لینک و نرخ رشد کمی لینک‌ها

×

چطور میتونم کمکت کنم؟