مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در مشهد - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در مشهد - سئوکاران پیشرو
سئو سایت در مشهد - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در مشهد - بهینه سازی سایت در مشهد - انجام مدیریت حرفه ای سایت در مشهد - هزینه و تعرفه سایت در مشهد- خدمات سئو سایت در مشهد - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در مشهد

استراتژی سئو و روش تدوین آن

تمام فعالیت‌هایی که باعث می‌شوند سایت رتبه بهتری در موتورهای جست‌وجو کسب کند و مشتریان، شما را راحت‌تر پیدا کنند و در اینصورت فروش محصول و خدمات شما بیشتر شود؛ استراتژی سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو نام گرفته است Search Engine Optimization به‌اختصار SEO گفته می شود. برنامه ریزی سئو مجموعه فعالیت‌های مختلف است که همه به یک هدف و آن هم رسیدن به فروش بیشتر ختم می شود. 

سئو سایت در مشهد

تدوین استراتژی سئو

نحوه تدوین استراتژی سئو سلسه فرآیندهای مختلفی است که در کنار هم، به یک استراتژی سئوی موفق منتهی خواهد شد. تدوین استراتژی سئو با وجود یک برنامه‌ریزی مشخص و اجرای منظم قابل انجام است که باید این فرآیند مطابق با هر کسب‌وکار ، شخصی‌سازی شود و برای ایجاد بهترین سازگاری، بخش‌های مختلف آن تغییر داده شود و یا اصلاح گردد. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت مشهد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

1- ارزیابی عملکرد فعلی سئوی کسب‌وکار 

در ابتدا باید درک درست و کاملی از موقعیت فعلی سایت خود داشته باشید تا بتوانید برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی سئو برای پیشرفت و کسب به رتبه‌های بالاتر را انجام دهید. پس باید موقعیت فعلی و رتبه سایت را از طریق بررسی موارد زیر، مشخص نمایید:

رتبه‌بندی کلمات کلیدی

رتبه فعلی

مجزا کردن ترافیک ورودی بخش برندسازی شده کلمات کلیدی از بخش بی‌برند 

2-بررسی استراتژی سئوی رقبا

پس از ارزیابی موقعیت و رتبه کسب‌وکار خود، موقعیت فعلی مهم‌ترین رقبای کسب‌وکار نیز باید بررسی شود. بررسی کلمه‌های کلیدی رقبا، مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت آن‌ها، نقاط ضعف و قوت و موارد مشابه از این قبیلبه درک چارچوب کلی عملکرد رقبا کمک می کند و باید با توجه به آن‌ها، تدوین استراتژی سئو کسب‌وکار را شروع نمود.

بهینه سازی سایت در مشهد

3-تعیین اهداف و شاخص‌های عملکرد کلیدی

تعیین اهداف و  KPI  ، مهم‌ترین بخش تدوین استراتژی سئو است که باید مقصد و هدف نهایی خود را تعیین کرد تا بتوان مسیری را برای رسیدن به هدف اصلی ترسیم کرد. اهداف و شاخص‌ عملکرد کلیدی کاملا متفاوت هستند و باید هرکدام را مجزا تعیین نمود. 

اهداف نتیجه نهایی مورد نظر شماست که باید به آن برسید.

شاخص عملکرد کلیدی یا KPI معیارهایی است که پروسه حرکت به سمت اهداف را تعیین می کند.

4-تعیین کلمه‌های کلیدی اصلی و صفحات فرعی

پس از تعیین اهداف و شاخص عملکرد کلیدی، باید جستجوی کلمات کلیدی را انجام داد و پس از آن، صفحات فرعی یا همان صفحات کلاستر سایت را مشخص نمود. باید کلمه‌های کلیدی تعیین شده کاربر را به صفحات کلاستر منتقل کند و از آن‌جا به سایر بخش‌های سایت هدایت نماید.

برای این قسمت باید دید کلی از صفحات پیلار و کلاستر داشت؛ به صفحات اصلی که بر حوزه اصلی کسب و کار تمرکز دارند، پیلار و تمام زیرشاخه‌های آن که به بررسی و تجزیه و تحلیل سایر موضوعات مرتبط می‌پردازند کلاستر گفته می‌شود. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت مشهد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

5-مشخص کردن کلمات کلیدی دنباله‌دار

در مرحله بعد باید کلمه‌های کلیدی دنباله‌دار را نیز مشخص کرد. این کلمات کلیدی باعث افزایش عمق سایت می شود. کلمات کلیدی دنباله‌دار معمولا به‌صورت مجزا در گوگل جست‌وجو نمی‌شوند و شامل داده‌های خاص و مشخصی هستند. معمولا این کلمات کلیدی دارای 3 بخش هستند؛ البته می‌توانند بیشتر هم باشند. تعیین این کلمات کلیدی دنباله دار، برای تعیین میزان بزرگی سایت و تعداد صفحات آن نیز حائز اهمیت است. هیچ عدد دقیقی برای صفحه‌های کلاستر سایت تعیین نشده است، اما با توجه به حوزه کاری صفحات کلاستر معمولا بین 15 الی 25 تعیین می شوند.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در مشهد

6-بررسی محتوای فعلی

محتوای سایت او تمام فعالیت‌های مرتبط با سئو، بر اساس همان محتوای انجام می‌شود. بنابراین باید ابتدا محتوای فعلی را بررسی نمود و این موارد را مشخص کرد:

محتوای خوب

باید همه محتوای باکیفیت را شناسایی کرد و آن‌ها را به‌عنوان کلاستر یا پیلار تعیین نمود.

محتوای نیازمند به ویرایش

محتوای معمولی را نیز بررسی کنید و قسمت‌های که به اصلاح نیاز دارد ویرایش کنید و آن‌ها را به محتوای باکیفیت تبدیل نمایید.

محتوای نامناسب

محتوای بی‌کیفیت، نامناسب و نادرست را شناسایی نموده و آن‌ها را از سایت حذف کنید.

تمام این موارد در تدوین استراتژی سئو بسیار مهم هستند، پس زمان مشخصی را به انجام این کار اختصاص دهید و با توجه به اهداف کسب‌وکار و مسیر رسیدن به آن اهداف محتوای فعلی سایت خود را ارزیابی نمایید.

7-ساخت عنوان برای صفحات کلاستر

پس از تعیین صفحات پیلار و کلاستر، عناوین مناسب برای محتوای مورد نیاز مشخص کنید. باید محتوای خود را طوری بنویسید که با هر نوع جست‌وجوی مرتبط به کسب‌وکارتان، سایت  نمایش داده شود.

هزینه و تعرفه سایت در مشهد

8-یافتن و برطرف‌کردن مشکلات سئوی تکنیکال

وجود انواع خطاها و مشکلات سئوی تکنیکال، باعث کسب نمره منفی برای سایت شما خواهد شد، به همین دلیل باید این مشکلات احتمالی را شناسایی و رفع کنید. ابزارهای مختلفی وجود دارند که می‌توان با کمک آن‌ها این خطاهای تکنیکال را شناسایی نمود و با توجه به اهداف تعیین شده، راه‌حل مناسبی برای آن‌ها یافت. باید به‌صورت دوره‌ای سایت را ارزیابی کنید تا پیش از تبدیل خطاهای تکنیکال به یک مشکل ببزرگ‌تر، از وجود آن‌ها مطلع شوید و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام دهید.

9-سئوی داخلی

مهم‌ترین بخش‌های سئوی On-Page ، شامل موارد زیر است:

متاتگ‌های اصلی و فرعی

تعیین عناوین اصلی و فرعی

لینک‌دهی داخلی به مطالب مختلف درون سایت

تگ‌های H1، H2 و H3

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت مشهد همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

10-سئوی خارجی

لینک‌دهی‌های خارجی در شکل درست، می تواند بازدید سایت را افزایش دهد، پس باید بتوانید سایت خود را با کمک سایت‌های معتبر، به منابع خارجی متصل کنید؛ معمولا انجام این موارد می‌تواند مناسب باشد:

لینک‌دهی به منابع

تکنیک Skyscraper

PR دیجیتال

طراحی یک برنامه لینک‌دهی و ترویج آن از طریق سایت‌های معتبر

خدمات سئو سایت در مشهد

11-آنالیز و بازسازی استراتژی سئو

پس از تدوین استراتژی سئو و پیاده‌سازی آن، باید زمان را مشخص کنید و به آنالیز، بررسی و تحلیل استراتژی خود بپردازید و به‌صورت دوره‌ای و مستمر، آن را بازسازی و اصلاح نمایید. برنامه ریزی سئو پروژه‌ای پایان مشخصی ندارد و باید به‌صورت دائم فرصت‌های موجود را شناسایی نمود و بوسیله آن کسب‌وکار خود را رشد داد. 

×

چطور میتونم کمکت کنم؟