مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در همدان | مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در همدان | مشاوره رایگان 09907030329
سئو سایت در همدان | مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در همدان - بهینه سازی سایت در همدان - انجام مدیریت حرفه ای سایت در همدان - هزینه و تعرفه سایت در همدان - خدمات سئو سایت در همدان - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در همدان

سئو کلاه سفید White Hat Seoچیست؟

سئوی کلاه سفید یا White-Hat Seo نوعی از استراتژی بهینه سازی سایت است که توسط گوگل تعیین شده است، تمام مراحل این روش برای کسب بهترین نتیجه از کاربران سایت مورد نظر می باشد.

سئو سایت در همدان

اقدامات لازم در سئو کلاه سفید:

بهینه سازی سایت با توجه به قوانین راهنمای گوگل Google Webmaster Guidelines 

بهینه سایت خود برای کاربران 

تولید محتوا بر رفع نیاز کاربر 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت همدان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

7 تکنیک سئو کلاه سفید برای بهبود رتبه سایت 

ثبت کسب و کار در نقشه گوگل

برای کشور ایران، گوگل از نتایج محلی (الگوریتم کبوتر) برای نمایش کسب و کارها و وب سایت ها استفاده می کند. استفاده از سرویس کسب و کار من در گوگل Google My Business برروی سئو کلاه سفید سایت بسیار موثر است. ثبت کسب و کار در نقشه گوگل باعث افزایش اطمینان مشتری یا کاربر می شود. البته امکان ثبت رسمی کسب و کار در نقشه گوگل در ایران برای این سرویس وجود ندارد. برای توضیح بیشتر استفاده از چی پی اس گوشی موبایل در زمان جستجوی مکان را می توان نام برد.

بهینه سازی سایت در همدان

استفاده از استانداردهای ساختاری گوگل (ریچ اسنیپت)

بیش از یک سوم نتایج برتر جستجو در گوگل از استاندارد Schema Markup یا ریچ اسنیپت Rich Snippet یا ساختار استاندارد گوگل استفاده نموده اند، اما تنها 0.3 درصد از کل وب سایت ها از استاندارد Schema Markup استفاده می کنند که با آپدیت سیستم محتواهای معرفی مثل وردپرس، جوملا، مجنتو و پرستا و … مورد تا حد زیادی حل شده است.

استاندارد Schema Markup براساس سایت Schema.org می باشد و مجموعه کدهای html است که در ساختار کدنویسی سایت پنهان می شود و به صورت استاندارد برای  معرفی یک صفحه وب سایت به کار می رود. از مزیت های این استاندارد، درک سریع و راحت تر یک صفحه برای موتورهای جستجو مانند گوگل و بیگ است که می توانند صفحه یک سایت را در نتایج جستجو بهتر رتبه بندی کند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت همدان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

بهینه سازی سایت برای موبایل

سایت های که موبایل فرندلی یا برای موبایل سئو نشدند و فاقد طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا هستند، رتبه های خوب را به سختی می توانند در گوگل کسب نمایند یا حتی این امکان وجود دارد که برروی رتبه فعلی سایت در گوگل تاثیر منفی داشته باشد. در ضمن بازدیدکنندگان از طریق موبایل امروزه 60، تا 70 درصد کل بازدیدکنندگان سایت را تشکیل می دهند.

استفاده از تکنولوژی AMP که توسط گوگل ارائه شده برای وب سایت کاملا خبری قابل انجام است.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در همدان

بازاریابی محتوایی با مقالات با کیفیت

اگر یک سایت استراتژی بازاریابی محتوایی صحیح را انجام داده و مقالات با کیفیت تولید نماید، می تواند رشد بسیار بالای از بازدید را به سایت اختصاص دهد. یکی از دو فاکتور بسیار مهم برای رتبه بندی گوگل محتواست، سرمایه گذاری در بازاریابی محتوایی و داشتن استراتژی درست در آن می تواند از بسیاری تبلیغات دیگر تاثیر بیشتر و ماندگارتری داشته باشد.

محتوای با کیفیت شامل مقاله، نوشته یا محتوایی منحصر به فرد و نو آورانه است که چند فاکتور ساده را شامل می شود، این محتوا باید برای کاربر سایت لذت بخش و مفید باشد،. با توجه به استفاده روز افزون سرچ صوتی گوگل امکان تولید محتوا به زبان محاوره و روزمره هم از چالش های جدید دنیای سئو شده است.

تحقیق بروی کلمات کلیدی   

هنوز تحقیق برروی کلمات کلیدی تاثیرگذار اهمیت زیادی دارد و گوگل و سرویس کیوردز پلنر در گوگل ادوردز می تواند به کاربران کمک کند. دو شرکت MOZ و Ahrefs که بزرگترین ارائه دهنده ابزار سئو هستند نیز در حال بهبود پیشنهاد کلمات کلیدی می باشند. با این حال الگوریتم رنک برین گوگل با استفاده از هوش مصنوعی به ظرافت های لغات در هر زبان می پردازد و استفاده از اصطلاحات و اشتباهات متداول، کلمات مترادف، متضاد و حتی کنایه ها را تا حدودی می شناسد، در زبان فارسی نیز الگوریتم رنک برین به درستی عمل می کند.

هزینه و تعرفه سایت در همدان

تمرکز ویژه بر تجربه کاربری ( UX)

گوگل همواره تمرکز اصلی خود را برای تجربه کاربری یا UX که مخفف User Experience بیشتر نموده است. تجربه کاربری خوب فراتر از نوشتن کد تمیز یا بهینه است و در سئو کلاه سفید تاثیر مستقیم در افزایش اعتبار سایت برای گوگل دارد. هدف طراحی تجربه کاربری UX در کسب و کار، بهبود رضایت مشتری و افزایش وفاداری، سهولت در استفاده از ابزار و افزایش لذت در استفاده از وبسایت می باشد. هدف اول تعیین اهداف کاربر است، در مرحله بعد یک روش برای هدایت که باعث ایجاد احساس مثبت شود تا به یک تجربه خوب کلی برای کاربر منجر شود.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت همدان همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

یادگیری و طراحی تجربه کاربری ولی به مجموعه ای از عوامل تاثیر گذار وابسته است. این که فقط براساس ترندهای جدید، تجربه های کاربری جدید مورد استفاده قرارگیرد راهکار درست و معقولی نیست و اصولا طراحان حرفه ای براساس آزمایش های A/B و بررسی رفتارشناسی کاربران، یک وب سایت را بارها و بارها باز طراحی می کنند تا همیشه رضایت کاربر را فراهم کنند و این آزمایش ها تا حیات کسب و کار باید ادامه داشته باشد.

خدمات سئو سایت در همدان

تولید لینک طبیعی

یکی از سیگنال ها که هر روز از ارزش آن کاسته می شود، تولید لینک است ولی همچنان جزء سه فاکتور تاثیرگذار در سئو سایت می باشد. تولید لینک طبیعی جزء تکنیک های سئو کلاه سفید است، تولید محتوای با کیفیت باعث ارجاع کاربران به مقاله ها می شود، اگر محتوای سایت مورد توجه یک کاربر گیرد و آن را به شبکه های اجتماعی اشتراک بگذارد، برای اعتبار سایت و در نتیجه بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل تاثیر گذار خواهد بود.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟