مشاوره رایگان 09907030329
سئو سایت در اراک | 09907030329
سئو سایت در اراک | 09907030329

سئو سایت در اراک - بهینه سازی سایت در اراک - انجام مدیریت حرفه ای سایت در اراک - هزینه و تعرفه سایت در اراک - خدمات سئو سایت در اراک - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در اراک

سئو (SEO) چیست؟

سئو Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی برای موتورهای جست و جو است. سئو روند بهینه سازی یک وب سایت و همچنین تمام محتوای موجود در آن وب سایت برای قرارگیری وب سایت در بالاترین جایگاه نتایج ارگانیک می باشد. موفقیت در سئو نیازمند درک نحوه کار موتورهای جستجو، چیزی که کاربران جستجو می کنند.

و اینکه چرا و چگونه افراد جستجو می کنند می باشد. سایتی موفق است که برای کاربران و موتورهای جست و جو جذاب باشد. نکته اصلی این است که عناصر فنی و استراتژیک در کنار هم قرار گیرد، به این معنی که به طور همزمان نیازهای مشتری خود را به شکلی ارائه دهید که برای موتورهای جستجو جذاب باشد.

سئو سایت در اراک

ولی امروزه مفهوم سئو به Search Experience Optimization تغییر یافته به معنی بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو می باشد. به عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قائل شویم. فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت تاثیرگذار است. همه این فاکتورها زمانی اثربخش هستند که در راستای بهبود تجربه کاربری مورد استفاده قرار گیرند.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اراک همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

چرا سئو سایت برای ما مهم است؟

روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می‌شود ولی دلیل اهمیت سئو تنها تعداد بالای جستجوها نیست. با همه‌گیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه، جستجو در اینترنت برای پاسخ به سوالات، تصمیم‌گیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشگاه به شکل فزاینده ای توسط کاربران صورت می گیرد. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او دارا می باشد

با سرمایه‌گذاری در حوزه سئو، زمانی‌که کاربر به محصول یا خدماتی نیاز دارد و در گوگل به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می‌گردد در لحظه‌ای مناسب به مخاطب معرفی می شویم.

اعتماد کاربران؛ برگ برنده‌ گوگل است. می توان گفت به حاصل جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما می رسد. بعضی کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که ورود به فضای بازاریابی دیجیتال و داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کافی است. طراحی سایت زیبا و قدرتمند، نقطه شروع مناسبی یک کسب و کار اینترنتی است ولی ضامن موفقیت نخواهد بود.

موقعیت مکانی یک فروشگاه حضوری بر میزان مراجعه و فروش آن تاثیرگذار است و این برای یک سایت اینترنتی مانند حضور در نتایج جستجو و کسب جایگاه در عبارات کلیدی است و برای تحقق آن به سئو نیاز است.

بهینه سازی سایت در اراک

چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟

هدف گوگل تنها تشخیص کیفیت محتوا و اعتبار سایت نیست، بلکه رتبه‌بندی آنها برای نمایش به کاربران نیز اهمیت زیادی دارد. صفحه اول نتایج جستجو حداکثر 10 سایت را به کاربران پیشنهاد می‌دهد و هر سایتی که در رتبه بالاتری باشد، شانس بیشتری برای جلب توجه کاربر و افزایش بازدید خواهد داشت، پس سئو یک رقابت سخت و فشرده را رقم می زند.

گوگل تاکید زیادی بر تجربه کاربری دارد و این تجربه به جز کیفیت محتوا، به فاکتورهای متعددی مانند سرعت نمایش صفحه، خوانایی و دسترسی به محتوا، اعتبار سایت و نویسنده و … در تجربه و رضایت کاربر تاثیرگذار است.

سایت‌ها و صفحات زیادی در سطح وب وجود دارند که محتوایی مفید و کاربردی را ارائه کرده‌اند ولی هرگز شانسی برای حضور در صدر نتایج جستجو نخواهند داشت، چون به جنبه‌های دیگر سئو توجه نکرده اند و زحماتشان بی نتیجه مانده است و رقبا با محتوایی ضعیف‌تر، بازدید و فروش بیشتری کسب می‌کنند.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در اراک

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟

سئو یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو، یک مسابقه است که موفقیت در آن فرآیندی زمانبر، پیچیده و مستمر فراهم خواهد شد. تکنیک‌ها و روش‌های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام می‌تواند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند ولی زمانی اثربخشی لازم را دارد که در مسیری درست و با هدفی مشخص اجرا شود. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 رکن اصلی هستیم.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت اراک همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

سه رکن اصلی برای موفقیت در سئو چیست؟

1- سئو تکنیکال

پیش از شروع فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی محتوا، به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز داریم. استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی تجربه کاربری، نشانه‌گذاری استاندارد (Schema) برای درک بهتر ربات‌ها از ماهیت صفحه، بهینه سازی سرعت سایت، نمایش صحیح در موبایل و مواردی از این دست سئو تکنیکال نامیده می شود.

بهترین خدمات سئو سایت در اراک

2- لینک سازی هدفمند

فعالیت مستمر و هدفمند در شبکه‌های اجتماعی، حضور در فروم‌های تخصصی، دریافت بک لینک از سایت‌های معتبر و مرتبط، خرید رپورتاژ آگهی از رسانه‌های پرمخاطب و … را اصطلاحا SEO Off-page می گوییم. فعالیت‌هایی که بیرون از سایت رخ می‌دهند ولی مستقیما بر جایگاه و رتبه سایت تاثیر دارد.

در حوزه‌هایی که با سلامت جسمی و روانی جامعه، اقتصاد، سرمایه‌گذاری، حقوق و قضاوت، قوانین مدنی و به طور کلی سرنوشت یک انسان (Your Money Your Life) سروکار دارند؛ کیفیت محتوا و سئو تکنیکال کافی نیست، فاکتور دیگری به اسم اعتبار، تخصص و اعتماد (E-A-T) اهمیت خواهد داشت. اینکه محتوا را چه کسی منتشر کرده است حتی از اینکه با چه کیفیتی ارائه شده مهم‌تر است.

در سایر حوزه‌ها مثل شرکت‌های خدماتی، فروشگاه‌های اینترنتی یا مجلات خبری و سرگرمی؛ تمرکز بر ارائه محتوای با کیفیت در بستری استاندارد می‌تواند ما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه اول و رقابت با سایت‌های قدیمی‌تر نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت هستیم.

هزینه و تعرفه سایت در اراک

3-بازاریابی محتوا

موفقیت در سئو بدون محتوا ممکن نیست و منظور تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه می‌کنیم در پاسخ‌گویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار خواهند بود. فعالیت‌هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب‌گذاری و دسته‌بندی موضوعی، لینک‌سازی داخلی و … را می‌توان بخش مهمی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟