مشاوره رایگان 09907030329

سئو سایت در بیرجند | بهینه سازی سایت در بیرجند

سئو سایت در بیرجند | بهینه سازی سایت در بیرجند
سئو سایت در بیرجند | بهینه سازی سایت در بیرجند

سئو سایت در بیرجند - بهینه سازی سایت در بیرجند - انجام مدیریت حرفه ای سایت در بیرجند - هزینه و تعرفه سایت در بیرجند - خدمات سئو سایت در بیرجند - سئوکاران پیشرو

سئو سایت در بیرجند

سئو کلاه سیاه چیست؟ 

سئو کلاه سیاه تکنیک ها، استراتژی ها و روش های غیرقانونی و مخرب است که بعضی بوسیله آنها سعی در افزایش رتبه وب سایت دارند. در سئو کلاه سیاه، هدف بیشتر افزایش رتبه در موتورهای جستجو است و هیچ تمرکزی بر نیاز و علاقمندی های مخاطبان و کاربران سایت نخواهد بود و این یک امر عادی است چون افزایش رتبه بدون توجه به مخاطب جزو دستورالعمل های قانونی گوگل نیست.

سئو سایت در بیرجند

در سئو قوانین باید رعایت شود تا علاوه بر ایجاد یک محیط مناسب و بهبود تجربه کاربری، بتوان رتبه سایت را به صورت کاملا اصولی افزایش داد بطوری که هیچوقت دچار افت نشود. برای افزایش رتبه سایت باید همیشه از آخرین تغییرات گوگل و تکنیک های جدید سئو مطلع بود تا بتوان سایت را در رتبه اول گوگل قرار داد. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بیرجند همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

8 تکنیک خطرناک سئو کلاه سیاه

خرید لینک

بیشتر افراد اقدام به خرید لینک می کنند تا بتوانند لینک های ورودی بیشتری بگیرند و سریع تر در صفحات اول قرار بگیرند که یکی از بدترین تکنیک های سئو کلاه سیاه است. مالکان سایت با این تصور که با خرید لینک، می توانند سایت را سریعتر بالا بیاورند و در همان رتبه بمانند و دیگر لازم نیست وقت و هزینه ای صرف تولید محتوا نمایند، اما خرید لینک یک راه دور زدن قانون گوگل است و وقتی سایت با این روش بهینه شود با آن به شدت برخورد خواهد کرد.

محتوای کپی شده

راحت ترین و ارزانترین روش برای افزایش رتبه وب سایت، تولید محتوای ناب و منحصر به فرد است. موتورهای جستجو به محتوای ناب اهمیت زیادی می دهند و استفاده از محتوای کپی شده را بدترین نوع سئو کلاه سیاه برمی شمرند.

محتوای کپی شده علاوه براین که می تواند باعث جریمه سایت شود و رتبه سایت را تحت تاثیر قرار دهد، هویت و اعبتار مدیر سایت را نیز بین کاربرانتان تنزل خواهد داد. اگر تمایل دارید از محتوا سایت استفاده کنید بهتر است.

 بهینه سازی سایت در بیرجند

حتی اگر محتوای سایت یکسان یا بسیار شبیه به سایت دیگری باشد، محتوای تکراری شمرده می شود و در این شرایط گوگل قادر به تشخیص صفحه بهتر برای نمایش به کاربران نخواهد بود و ممکن است هر دو صفحه یا یکی از آنها از جایگاه خود تنزل یابد.

دوباره عبارت بندی کردن مقالات

عبارت بندی مجدد مقالات شبیه کپی کردن محتوا می باشد، فرق مقاله جدید با محتوای کپی شده در این است که عبارتها جابجا می شوند تا زیاد به مقاله اصلی شبیه نباشد ولی باید گفت که الگوریتم گوگل باهوش است و سریع از روی عبارت خاص می تواند مطلب اصلی را از فرعی تشخیص بدهد و سایت را جریمه کند. 

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بیرجند همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

پنهان کردن متن (cloaking)

در این تکنیک، مدیر سایت یا مسئول محتوا، متنی را می نویسد که برای کاربران قابل مشاهده نیست و فقط موتورهای جستجو می توانتند آن را مشاهده کنند. امروزه موتورهای جستجو متوجه این موضوع می شوند و سریعا سایت را جریمه می کنند.

انجام مدیریت حرفه ای سایت در بیرجند

محتوای غیرقابل مشاهده

در این روش کلمات کلیدی به صورت سفید در پس زمینه مطلب که آنهم سفید است استفاده می شود و از این رو کاربر نمی تواند کلمات را مشاهده کند، اما برای موتورهای جستجو قابل تشخیص است که در نتیجه ممکن است سایت به دلیل استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی جریمه شود.

فرق این مورد با cloaking در این است که در این پنهان سازی شما می توانید کدهای جاوا اسکریپت را نیز مخفی کنید ولی در محتوای غیر قابل مشاهده، فقط متن ها پنهان می شوند که در هرصورت هر دو جزو تکینک سئو کلاه می باشند.

Doorway page

این صفحه، به عنوان صفحه پرش یا پل شناخته شده است که برای کلمه کلیدی مورد هدف کاملا بهینه شده است و از نظر محتوا ارزش چندانی ندارد و هدف آن فقط ارسال کاربر از این صفحه به دیگر صفحاتی است که هیچ ارتباطی با عبارت مورد جستجوی کاربر ندارد. در این تکنیک سئو کلاه سیاه، در صفحه و در متن مقاله عباراتی به صورت لینک شده نوشته می شوند که کاربر به دنبال آنهاست اما محتوای داخلی آن هیچ ارتباطی با عنوان لینک ندارد.

هزینه و تعرفه سایت در بیرجند

کامنت های اسپم

افرادی هستند که زیر پست ها کامنت گذاری می کنند یا لینک های سایت خود را قرار می دهند که از نظر محتوا و موضوع هیچ ارتباطی با سایت مورد نظر ندارند و یا ممکن است که خود دست اندرکاران سایت این کار را انجام بدهند. چنین کامنت هایی را  کامنت اسپم می گویند و کامنت اسپم یکی دیگر از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که افراد به اشتباه فکر می کنند، بر روی رتبه سایت تاثیر مثبت دارد.

برای آشنایی با خدمات و همچنین دریافت لیست تعرفه های سئو سایت بیرجند همین حالا با کارشناس سئوکاران پیشرو تماس حاصل کنید. شماره تماس: 09907030329

اما باید بدانیم سایت ها، لینک های ورودی به دیگران را به صورت noopener noreferrer nofollow در می آورند که یعنی این بک لینک هیچ تاثیری برروی رتبه سایت نخواهد داشت و حتی ممکن است سایت جریمه شود. حال اگر شما کامنت های بلاگ سایت را بدون بررسی برای نمایش داده شدن تایید کنید، ممکن است که لینک های اسپم و مخرب در معرض دید قرار بگیرد و تاثیر منفی برروی سایت بگذارد و همچنین باعث می شود که جلوه بلاگ در بین بقیه کاربران تخریب شود.

خدمات سئو سایت در بیرجند

به کار بردن کلمات کلیدی زیاد

این تکنیک قبلا خیلی کاربردی بود ولی امروزه نه تنها کاربردی ندارد بلکه باعث جریمه سایت می شود. گوگل برای هر کلمه کلیدی یک میزان مصرف تعیین کرده که بین 1 تا 3 درصد در هر صفحه است به کار بردن بیش از حد کلمات کلیدی، گوگل را به این نتیجه می رساند که شما قصد دارید با این روش تمام ترافیک را بوسیله کلمات کلیدی به سمت سایت جذب کنید و هیچ محتوای با ارزشی در سایت وجود ندارد، و به همین دلیل سایت جریمه خواهد شد.

×

چطور میتونم کمکت کنم؟